Universität Erlangen   [Hrsg.]
Ad sacra pentecostalia religiose celebranda civium academicorum pietatem auctoritate senatus excitaturus — 1797

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inalum committant. Rom. VII. *). Haec omhia, cum
vniuersi humani generis historia et experientia vniuer-
sali comprobari videamus, vix uobis poterimus tem-
perare, quo minus quaeramus, cur Deus, pro summa,
qua est, sapientia, praeuidens, animas humanas, ab
mali moralis labe puras , rerum sensibilium desiderio
ductas, corruptum iri, nihilominus tarnen easdem cor-
porurn compagibus incluserit et tarn arcte copulauerit, vt
contagione malorum infectae tan dem in viriüm nobi-
lissimarum visceribus corrumperentur ? Cur itaque no-
luit, spiritus absque, corporibus existere ? His respon-
demus: sine dubio hoc factum esse eam ob rationem,
quod animae sine corpore organico nec ipsae ad
maioris perfectionis gradum eueiu potuissent, nec aliis
animis spiritibusque vtiles fuissent futurae. Ope sen-
suum colligimus rerum in mundo existentium noti-
tiam; vsu virium corporis cum animae nostrae vires,

B 2 tum

*) Der Mensch, auch der beste (solglich auch der Heranwach-
sende junge Mensch) wird nur dadurch böse, dass er die
sittliche Ordnung der Triebfedern, in der Aufnehmung der-
selben in seine Maximen, umkehrt, das moralische Gesetz
zwar neben dem der Selbstliebe in dieselbe aufnimmt (aber
doch der Selbstliebe und den Neigungen solgt). Kant inner-
halb der Grenzen der Vernunst S■ »o.
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