Archivio storico dell'arte — 7.1894

Fasc. VI
Gianuizzi, Pietro: Giorgio da Sebenico: architetto e scultore vissuto nel secolo XV

IMKTKO (il.Wl'I/ZI

7.

3 marzo 1450.
Archivio suddetto, 1. e, 1450, c. 49».

Protesta di Giorgio da Sebenico emessa avanti agli stessi arbitri per il medesimo
scopo suindicato.

Protestatio Magistri georgij mate] lapidari] habitatoris ancone.

Die dicto [3 marzo 1459] loco et testibas Magister georgius matej lapidicinus (sic) habitator
ancone protestatus fuit Johanni blaxij de antiquis leonardo pelvi de bonarellis de ancona et
archangelo de clauellis de cliamerino (sic) habitaiori ancone Judicìbus recursus electis et depu-
tatis Inter ipsum magistrum georgium ex una et fratres sancti francisci ex alia quod expedirent
causarti corani eis vertentem Inter dictas partes et hoc prò dieta requisitione et protestatone pre-
sentibus et Intélligentibus dictis Jolianne leonardo et archangelo Judicìbus predictis et off cimenti
et protestanti etc.

8.

4 marzo 1459.
Archivio suddetto, 1. e, 1459, c. 49 b.

Protesta di Angelo di Giacomo sindaco ed operaio dei frati e della Fabbrica della
chiesa summentovata innanzi ai detti arbitri per lo scopo suespresso.

Protestatio dominj Ange}} Jacob] sindicj et operarij fratrum sancti francisci de ancona.

Vie quarta mensis marti] [1459] aduni ancone Impàlatio (sic) residentie dominorum antia-
norum ancone posilo etc. presentibus micaele (sic) ser antonij et antonio paulj rnbeo habitato-
ribus ancone testibus etc. Dominus angelus Jacobi de ancona sindicus et operarius fratrum
fabrice et ecclesie sancti francisci de ancona protestatus fuit Johanni blaxij leonardo petri et
arcangelo de clauellis Judicìbus recursus presentibus et Intélligentibus quod deberent expedire
éamdem [causam] corani eis vertentem inter ipsum dominimi angellum (sic) dictis nominibus ex
una et magistrum georgium matej lapidarium habitatorem ancone ex alia etc. presentibus et In-
télligentibus dictis Johanne leonardo et archangelo Judicìbus et offerente et protestante etc.

9.

14 marzo 1459.
Archivio suddetto, 1. e, 1459, c. 53.

Seconda sentenza arbitrale con cui vien confermata la prima pronunciata il 21 di
dicembre 1458, e si stabilisce di più, in 5 ducati (ossia zecchini) d'oro veneziani, il prezzo
delle pietre che Giorgio da Sebenico, in forza di quella, era tenuto a pagare ai frati, operai
e sindaci della chiesa di San Francesco delle Scale d'Ancona, per averle adoperate nel
lavoro della porta della medesima chiesa.

Sententia lata inter sindicos operarios et fratres sancti francisci de ancona et Magistrum
georgium matej.