fördern zal/vnd MH, Also chue auch des-
gleichen / Wo auch der miklern / vnd nicht
derhindernzal/einBruchzugesetztist/sol-
ches wirdt rn folgenden ^Exempelnflar-
lichangczeigt,
Domen/ mitten/ vnd hindert
Gebrochens/den gantzen
zalen zugese^
tzc-t,
Item/wie thewr komenz-. H § ^Wenn
man kaufft z.pfundt /vmb s.floren;/Fa.
toz.floren/r5.gro.4.d,ernhel.Lcheilr.hel-
lers.
Machs nach ohgemcltcm berichtender
noch leichter also / Gehe mit demfördem
Nenner in hindern Airckel / Vnd mit dem
hindern vnnd mir lern Nennerferftlichzu-
famen Multiplicirr) wiperumb in fördern
Zirckel/Äarnach Multiylicir dieförderst
; al/als z./durch 5'Mn Nenner/Addir
denzcleratsr.werdenr6/multiplicirdurch
rs.im Zirckel/wirdr rsssetz drunder, Dar-
nach multiplicirg- ffyre-durch?. den Nen-
ner/AddrrdenIcler/alöl.Mrdr5.Mda-
gleichen / Wo auch der miklern / vnd nicht
derhindernzal/einBruchzugesetztist/sol-
ches wirdt rn folgenden ^Exempelnflar-
lichangczeigt,
Domen/ mitten/ vnd hindert
Gebrochens/den gantzen
zalen zugese^
tzc-t,
Item/wie thewr komenz-. H § ^Wenn
man kaufft z.pfundt /vmb s.floren;/Fa.
toz.floren/r5.gro.4.d,ernhel.Lcheilr.hel-
lers.
Machs nach ohgemcltcm berichtender
noch leichter also / Gehe mit demfördem
Nenner in hindern Airckel / Vnd mit dem
hindern vnnd mir lern Nennerferftlichzu-
famen Multiplicirr) wiperumb in fördern
Zirckel/Äarnach Multiylicir dieförderst
; al/als z./durch 5'Mn Nenner/Addir
denzcleratsr.werdenr6/multiplicirdurch
rs.im Zirckel/wirdr rsssetz drunder, Dar-
nach multiplicirg- ffyre-durch?. den Nen-
ner/AddrrdenIcler/alöl.Mrdr5.Mda-