Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

48 ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΪΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888. — ΜΑΡΤΙΟΣ

παρελθόντος έτους ενεργούμενο» άνασκαφαι έν τώ ενταύθα Όλυμ-
πιείω. Τά κυριώτερα των γλυπτών ευρημάτων ΐδε σ. 42 αρ. 14-15
"Ώσαύτοος έπανεληφθησαν ύπ' αύτης και αϊ δια του κ. Φιλίου ένερ-
γούμεναι άνασκαφαι έν Έλευσίνι.

Γ

Έργα,α&αα κν.Ι Μουβεϊα έν Αθήναις.

1 ) Μουσειον Ακροπόλεως.

ΑΙ έν τη αϊθούση του Παρθενώνος γινόμεναι έργασίαι προς το-
ποθέτησιν. τών της ζωοφόρου ανάγλυφων ( σελ. 37 άρ. 1 ) προή-
χθησαν Ίκανώς· έγένοντο οέ έργασίαι τοιαΰται και έν τ?) αίθούση
τών έκ του θίορακείου του ναοΰ της άπτέρου Νίκης ανάγλυφων.

^) ΈττιγραφαΙ Ακροπόλεως.

'Απδ τοΰ έτους 1886, άφ' δτου ηρξαντο αϊ ύπο τοΰ Γενικού εφό-
ρου έργασίαι έν τω Μουσείω της Ακροπόλεως προς κατάταξιν τών
έν αύτώ αγαλμάτων, αί έν αύτώ έπιγραφαί μετεκομίσθησαν εις τδ
Έθν. Κεντρικδν Μουσεΐον, ΐνα δι' αυτών και δια τών λοιπών, εν τε
τώ Μουσείω τούτω και πολλαχοΰ της πόλεως κειμένων, ίδρυθη
Έπιγραφικδν Μουσεΐον, συμφώνως προς τάς διατάξεις τοΰ από 23
Νοερ,βρίου 1885 Β. Διατάγματος περί διοργανισμοΰ τών Μου-
σείων, και καταστη δυνατή ουτ(ος ή κατάταξις και καταλόγισις τών
έπιγραφών. Άλλα, πλην τών έντός τοΰ Μουσείου, ύπηρχον και άλλαι
έν ύπαίθρω, πολλαχοΰ της Ακροπόλεως διεσπαρμέναι, ών ηρξατο
νΰν ή είς τδ Κεντρικδν ωσαύτως Μουσειον μεταφορά. Ούτοος εις τδ
Κεντρικδν συνάγονται άπασαι ανεξαιρέτως αί έπιγραφαί* εν τ-?)
'Ακροπόλει θέλουσι μείνει μόνον αί τοπογραφικήν και αρχιτεκτονι-
κών εχουσαι σημασίαν, αί επί βάθρων και αί οπωσδήποτε σχετιζό-
μεναι πρδς τά έν ταΐς άνασκαφαΐς ευρεθέντα αγάλματα.

("Επεται συνέχεια έν σελ. 49).