Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888 — ΜΑΙΟΣ

79. Εΐδώλιον (ύψ. 0,11 ) Πάνος άναπαυομένου επί βράχου,
εφ' ού δορά. Κρατεί εν τη άριστερα κέρας.

80. Τρία ρ,ικρά ειδώλια γυναικεία άθελους εργασίας.
(Εύρετήριον Γεν. Έ.φορ. 500-514 ).

81. Εΐδώλιον γυναικός φορούσης ποδήρη χιτώνα και ίμά-
τιον ( ύψ. 0,30) περικαλύπτον το άνω του σώρ,ατος άπαν, άπο
του λαιμού. Έπΐ της κεφαλής εχει στεφάνων. Λίαν κομψον και
έ'ντεχνον. Κατεσχέθη έν τή οικία. Ίωάν. Έρνέρη. ( Εύρετ. Γεν.
Εφορείας 558 ).

8ί^. Άγγεΐον, σχήματος άμφορέως, μετά μικρού ποδός, εκ
πολλών τεμαχίων συγκεκολλημένον, έρυθρόμορφον. Ή εΐκών παρι-
στά γυναίκα καθημένην, ης έμπροσθεν και όπισθεν ανά μία υπη-
ρέτρια μ^τά πυξίδος και ταινίας. Της όλης παραστάσεως- ηγεί-
ται Νίκη. Τέχνη λεπτή. Κατεσχέθη έν τη οικία της χήρας Λου-
κοπούλου. ( Εύρετ. Γεν. Εφορείας 559 ).

83. Τρεις πήλυαι προτομαι γυναικεϊαι, συγκεκολλημέναι
και αί τρεις έκ πολλών τεμαχίων κ"ί ελλιπείς. ( Εύρετ. Γενικής
Εφορείας 560 - 562).

Β.

ΆνασκαφαΙ κα,Ι ευρήματα.

1) Άνασκαφα) εν ττ} Άκροπόλβι, ('ίδε σ. 54 άρ. 1 κτλ. ).

Ή ανασκαφή βαίνει κατά μήκος του Παρθενώνος, έν τω χώρω
τφ μεταξύ τής μεσημβρινής αύτοΰ πλευράς και του μεσημβρινού
τείχους τής Ακροπόλεως. Ή έπίχωσις εχει ως και έν τφ χώρω
τω μεταξύ τής άνατολικής πλευράς του Παρθενώνος, τής δυτικής
πλευράς του Μουσείου και του μεσημβρινού τείχους τής Ακροπό-
λεως. Το πώρινου στρώμα εκτείνεται και ενταύθα κατά ρ.ήκος και
εγγύτατα τω κρηπιδώματι του Παρθενώνος" ωσαύτως έκτείνεται
και το έκ κοινών λίθων τείχος, το χρησιμευον ως ύποστήριγμα
του πωρίνου στρώματος και των έπ' αύτοΰ χωμάτων (ιδ. σ, 30