Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

194 ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888 — ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Το τρίτον της επιγραφής (Αέρος αποτελείται έκ στίχων 32. ΕΙνε δε,
ώς ανωτέρω έλέχθη, ψήφισμα της Βουλής και του δήμου τών Ά-
κραιφνίων, δι'ού απεφασίσθη νά καθιερωθώ τω Νέρωνι βωμός καί
στήθη αύτω άγαλμα έν τω ναω του Πτωου Απόλλωνος. Κα-
λείται δέ ό Νε'ρων εν τω ψηφίσματι τούτω πατήρ πατρίδος, νεος
"ΗΧιος επιλάμψας τοΐς'ΕΧλησιν, φιΧελΧην, Ζευς ελευθέριος κτλ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Γ'.
Έ ρ γ α β ί α ί κ α I Μουσεία.

1) Μουσεΐον Ακροπόλεως.

Έξακολουθούσιν αί έν τω Μουσείω της Ακροπόλεως γινό[Αεναι
έργασίαι προς διακόσμησιν αύτοϋ καί κατάταξιν τών έν αύτω α-
γαλμάτων, ήρξαντο δε έργασίαι προς συναρμολόγησιν καί συγκόλ-
λησιν τών ήδη ευρεθέντων πωρίνων γλυπτών τεμαχίων.

^) Έργασίαι εν ττ) ΆκροπόΧει.

Έξακολουθούσιν αί έργασίαι προς κατεδάφισιν τών κατά την
άνοδον εις την Άνρόπολιν μεσαιωνικών καί νεωτέρων τειχών, έν
οις ευρέθησαν έντετειχισμένα τα έν σελ. 183 άρ. 5 ευρήματα.

3) Μονσεΐον Πειραιώς.

Κατά τον Μήνα Όκτώβριον εισήχθησαν εις το Μουσεΐον Πει-
ραιώς, κατ' άναφοράν του έπιμελουμένου αύτοΰ καθηγητού Ίακ.
Δραγάτση, τά εξής αρχαία : α') «"Αγαλμα παιδος άκέφαλον,
ύψους 0,62. Ό παις ϊσταται στηριζόμενος επί του δεξιού ποδός,
ύπεγείρων τον άριστερον προς τά εμπρός μόλις στηριζόμενον κατά
την πτέρναν. Ή δεξιά εινε άποκεκομμένη άπό μέσου τού βραχίο-
νος, τη δ' άριστερα εχει σφαιροειδές τι σώρ,α. Άπο τού πήχεως
τής άριστεράς κρέμαται μέχρι τού έδάφους το ίμάτιον αυτού1 β')
κεφαλή νεανίου ύψους 0,26 τάλλα πλήρης, μόνον δε τής ρινός τό