Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

226 ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888 — ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Γ'.
Έ ργαβία,ί και Μοοβ ΐΐα.

1) Μουσεΐον ΆκροπόΧεως.

Εξακολουθούσαν αί έν τω Μουσείω τής Ακροπόλεως έργασίαι
προς κατάταξιν των αγαλμάτων και λοιπών ευρημάτων.

ίί) Έργασίαι εν ττ} 3ΆκροπόΧει.

'Εξακολουθοΰσιν αί έργασίαι προς κατεδάφισαν των κατά την
άνοδον εις την 'Ακρόπολιν μεσαιωνικών και νεοιτέρων τειχών και
αί έντος της Ακροπόλεως γινόμεναι έργασίαι προς διάκρισιν και
προσήκουσαν τοποθέτησιν τών τήδε κάκεΐσε διεσπαρμένοι λίθοιν.

3) Έργασίαι εν τω Έθνικω Μουσείω.

Έν τω Έθνικω Μουσείω δραστηρίως βαίνουσιν αί έργασίαι
προς οίκοδομήν της ανατολικής και της κεντρικής πλευράς και ετι
τής κυρίας προσόψεως.

-4) Έργασίαι εν Δαφνίω.

Έν τω έν Δαφνίω βυζαντινώ ναώ, έν φ το περίφημον μωσαϊκον
τοϋ Παντοκράτορος, έγένοντο άναγκαΐαι έπισκευαί έν τη στέγτ)
και άλλαχοϋ του ναοΰ προς έζασφάλισιν τοΰ οικοδομήματος. Εις
ταύτας δε τάς έπισκευάς οφείλεται ή συντήρησις τοϋ οικοδομήμα-
τος, μικράν μόνον βλάβην παθόντος έξ Ισχυρού έσχάτως γενομένου
σεισμού. Κατά την άπο 20 Ιανουαρίου 1889 έκθεσιν τοΰ άρχιτέ-
κτονος Έρν. Τσίλλερ και τών νομομηχανικών Α. Μπα'ί'ρα και Ν.
Γαζή, αν αί έπισκευαί αύται « δεν εΐχον έκτελεσθή προ τοΰέπισυμ-
βάντος σεισμού αί ύπο τούτου βλάβαι θά άπέβαινον σπουδαιόταται,
διότι και το κωδο)νοστάσιον θά κατέπιπτε και ή βορειοανατολική
πλευρά τοΰ ναοΰ θά κατέρρεεν, αν μή είχε κατασκευασθή προ τοΰ
σεισμοΰ έπ' αύτής τείχος υποστηρίξεως· έπίσης αί κέραμοι τής
στέγης είσί καταλλήλο>ς τεθειμέναι, ωστε άποκλείεται ήδη και ή
είσοδος ύδάτων έντος τοΰ ναοΰ, ήτις έδύνατο νά προξενήση βλάβην