Pozzo, Andrea
Perspectiva pictorum atque architectorum / Der Mahler und Baumeister Perspectiv (Band 1): Qua facillima ac expeditissima methodus omne id quod ad architecturam attinet, optica ratione delineandi exhibetur = Worinnen gezeiget wird, wie man auf das allergeschwindest- und leichteste alles, was zur Architectur und Bau-Kunst gehöret, ins Perspecti — Augsburg, 1709

Page: 001
DOI Page: Citation link: 
https://digi.ub.uni-heidelberg.de/diglit/pozzo1709bd1/0220
License: Public Domain Mark Use / Order
0.5
1 cm
facsimile
index;




M

Onita ad Tyrones.
lnstrumenta paranda-.


Figura i. Fundamenta Perspeftiv*.
Fig. 2. 3. 4. Defbrmationes quadrätoruro.
■*"— 5. Vestigia, & elevationes quadrätorutTH
—-6. 7» Deformationes absque lipeis oc-
cultis,
Fig. 8,9. Praeparationes, acStylobitaEt*
ruscus*' 4\
Fig. 10. n. Stylobata Doricus &|onicus ;

'&•

ac modus yitandi consuiionem in yesti-
giis & elevationibus.

[jinsj >

ioiVd3mO

^ifuterung^<w pie Xmst*Znfhnt
§er.
^nsfrumenten / bk mafc jlty «n
Oie ^ano 5usd?«^scit ^at» f
Stg» ii 5unc»«ment fcer petfpectn? *BunJI*
*# ## 2. 3. 4. X>ier*(s e im perspectn?.
» tt 5. (Öruuö unö 2luffsug Der VierecPe.
V> ** b. ■?> VOUein pevspcctivisijet J\i£
öfrjic b&tibe fcinien ^u m«d?en.
5ig* 8. 9 : XM* bereitungen; unö emCosc«*
#i% $u#i<gcf cll. : > tr,-
$ijr. 10. 11. iDoVisd^unb 33Hts;;4 S*#
"WjM,' astdrlfessrtfflwi in öett (ßruuö
unö Zlufeug alle Confösibii i>errneiöeri
Eonnc*
#g, i4^5*sÄ8£tfit&®|*lfc,
m t* it. big &%^ Saste einer jcben (Drb*
nung.
itjt 21. biß 25, Crfpitstl einer; je&st <Drö;
nung» ajnomn-joü
*-' ;; 26. 27. Coscartif^'unbDotfsdjeeöso
■: sstmbsev ' ! rrssiD »a sjQU&rsfev
Sig, 28.29» <Sfn SMber ^risdjee (gestmse;
j; i: 30. X)orbece,itun0 ; unö ein 3o)tisdbe0
<Se|imbse/ aucV«?i£ mw b*}e gem«bite"
mit bin» «jÄrX;aftcn verbirtöcn solle*
5g. 3j, big 35; Cötfrttl^scjp unbtfehnifö*
tes (0est mbse*^" 8üi-
5ig. 36J 37« Vorbereitung? tft»öÄ£osc«;
nisctjeöäulfc .,.. .-•, ?,;-;
Fig. ä *8».ad.4<5. Praeparatio, o^JEdisieium ~ £ig. 38» big 4$. Varperestumy J(nö eiu
Dorieum. -. ©orjsc^e© (SebAü. <*..'____9»
Fig. ä" 47. ad ro. Praepafatio >' & Archi-
testura Jrinica.
Fig. 51. Praeparatio & Architeftura Co-
nnthiai
Fig. s2. 53. Columnae Spirales.
—- ä 54. ad s &- Praeparatio ■, & jEdifia-
um Corinthium. -
Fig. 59^ 60. Praeparatio äc Tabernaculum
oerangulare.
Fig. 61» Machinae ex pluribüs ordinibus
telariorum
Pig. f)2. Reticutatio telariorum

Fig. 12.13. Stylobata Corinthiüs & Com-
positus. --' * ''■-'■:' ■■■'"
Fig. 14.15. Circulus Sc Colurnna,
Figurae ä 16, ad .20. BasesÖrdinumsingu-
.. Wum. '
Fig. ä ai* ad 25.,Capitella singulorümOrdi-
nüm,
Fig. 26. 27. Coronäx Etrusca & Dorica.
Fig, 28. »9- Alia Coronix Dorica.
*-*. jo. Praeparatio, i& Coronix jonica;
, ac modus copulandi fistum cum vero.
Fig. ä 3 i. adj s. Coronix Coriüthia & Com-
posita.
Figi 36. ad 37. Praeparatio & Columöa Et-
rusca.

gig, 47. bi% 50. X>orr)ereituri5 uhö eine
jsoniscfye Sirc^itetrtur.
5igi 51. "Üorbeteitung; ««b eiWeCerintbü
sd^e ?irc^itectRr. 5 swfc
5i3- s 2. 53. (ßenwinbene @«ulen.
\s !tt s4. big 58. X>Qrb«rei|»ng; unö ein
Corintbis*^ .(Bebau* ; ?ji1Ss{3
5ig* 59. 60. X>orbereitu»tg; »mb ein «d)t?
ecEid)tcr Cabern^cttl.
3% 61. <ßerust-'Xl[>er(s tlnö (DrbHungen
etlicher Cudj •• XP&nöen.
»cm Jlg;*«,:.^ifl&tmng öcr €trd?;X£>6Böen.
Fig.,"«53.-64. Praeparatio, & /Edisicium ci. /j 6?« 64. Vorbereitungi..un0eiiipiere;

qüari raturrifl
Fig. '■%<{- 66. Praeparatio , & Edificium
■ rotundum. -. *':?Jl
Fig.1,-67. *& fr. 'Präeparatio äcTfieatrum
in Templö-Farneflano;
Fig. 72. Theatrum Scenicum ejusque ele-
vationes. ^F49

5ig. 65/66* pprbcteiturig; unb ein rum
Oeö d3ebäu» *
5ig. 67. big 71. Vorbereitung uht> t>a&
Cbeatrum in öer S<m»esisd)en Äirc^em
5ig, 72. ©piclsSübne samt it^ren 2iuf«
3tebungen.

Fig. ä 73. ad 77. Modus delineandi ac ac -^ig. 73. big 77. Wie man t>ie©cenert oöer
pingendi Scenas* "9luggange $eid}nen unb mahlen solle.
m • Fis'78- Ä78*
loading ...