Archivio storico dell'arte — 7.1894

Fasc. VI
Gianuizzi, Pietro: Giorgio da Sebenico: architetto e scultore vissuto nel secolo XV

PIETRO GIANUIZZI

11.

15 giugno 1459.
Archivio suddetto, 1. c. 1459, c. 113b.

Atto col quale Giorgio da Sebenico elegge per suo procuratore ad negoda e ad lites
Gioanpietro di Ser Gregorio de Monte, da Venezia.

Procura Magistri georgij matej lapidari] de sibiniquo.

Die xva mensis Junij [1459] actum ancone Inapoteca (sic) ser tìiome mardiedi de ancona
posita Imparochia (sic) sancii nicolaj iuxta res episcopatus ancone res ser antonjohannis
magistri Jacobi viam publicam et alia latera presentibus ser liberio laurenti] et antonio tarlocti
de ancona testibus ad hoc vocatis habitis et rogatis Magister georgius matej lapidarius de sibi-
niquo haòitator ancone Non reuocando alios suos procuratores nec acta et gesta per eos sed
potius confirmando ratificando et approbando fecit constituit et legitime creauit prudentem virum
Johannem petrum ser gregorij de monte de Venetijs 1 absentem tamquam presentem siami verum
et legitimum procuratorem fadorerà et certuni nuntium specialem nel aliquo alio nomine melius
de Jure dici et censeri potest specialiter nominatimi et expressimi ad petendum exigendum reci-
piendum recuperandum vel imbuisse et recepisse confitendum omnes et singulas pecuniarum
rerum et honorum quantitates eidem constituenti debitas et debendas per quascumque personas
quibuscumque de causa Jure et occasione tam cum Instrumentis scriptis et testibus quam sine et
quomodocumque et qualitercumque Et de eo uel hijs (sic) quod seu que habuerit et receperit nel
Imbuisse et recepisse confessi fuerint finem et quietationem tam generalem quam spetialem
fatiendo Instrumenta quecumque cassando et cancellando et cassar] et cancellar] fatiendo cum
rogatione notari] appositione pene et honorum dicti constituentis obligatione et cum omnibus et
singulis pundis clausulis et sollempnitatibus opportunis plenarie de Jure valituris ad sensum
sapientum quorum Intererit. Item ad vendendum tradendum et concedendum bona et de bonis
domibus et possessionibus dicti constituentis quibuscumque personis prò quibuscumque pretiis et
ipsa pretta recipiendum finiendum et quietandum et Instrumenta venditionis vnum et plura
fatiendum et ad promittendum (sic) de euittione (sic) et super predidis fatiendum omnia neces-
saria et opportuna et prò vt eidem procuratori (?) videbitur et placebit et In omnibus singulis
suis causis litibus et questionibus civilibus et criminalibus quas didus constituens habet uel
habere posset seu specialiter cum petro Jannis et generaliter cum omnibus aliis quibuscumque
personis in qualibet causa generali et speciali et coram quocumque Judice ordinario de.

12.

26 settembre 1459.
Archivio suddetto, 1. c. 1459, ce. 180 b 181 a.

Istrumento della composizione fatta tra Giorgio da Sabenico rappresentato da Don Pie-
tro da Venezia, abbate del Monastero di Sant'Apollinare in classe fuori di Ravenna, suo
procuratore, e Giacomo di Giovanni d'Angelo capitano del porto di Ancona, ser Tommaso
Marchetti sindaco di quel comune ed Angelo di Giacomo sindaco ed operaio di quella
chiesa di San Francesco delle Scale, mediante l'accordo fissato che il danaro spettante a
Giorgio in forza delle surriportate sentenze arbitrali del 21 dicembre 1458 e del 14 marzo 1459,
delle quali esso avea dimandata là esecuzione, statogli sequestrato per circa 180 ducati dai

1 Costui, come si è notato dinanzi, era fratello della moglie di Giorgio e però di lui cognato.