Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 7.1891

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤ.—ΕΤΟΣ 1891.— ΑΠΡΙΛΙΟΣ κοΛ ΜΑΙΟΣ 39

αποκλειστικώς την άδειαν, δπως άνασκάψγ) έν Δελφοΐς επί πενταε-
τίαν.

Ή θέσις τών αρχαίων περιβάλουν, ώς καθορισθήσεται άπο κοινού
ύπο του Γενικού εφόρου τών άρχαιοτήτος και της Διευθύνσεο^ς της
εν Αθήναις Γαλλικής Σχολής, αποτελέσει το σύνολον του χώρου
της ανασκαφής.

"Αρθρον 2. Ή Ελληνική Κυβέρνησις άναδέχεται έκ τών προς
άπαλλοτρίο:>σιν δαπανών ποσόν μέχρι έξήκοντα χιλιάδος φράγκων.

"Αρθρον 3. Ή Γαλλική Κυβέρνησις άναδέχεται την ύποχρέο^σιν,
δπο>ς έκτέλέστ] την άνασκαφήν, αυτή υφισταμένη τάς δαπανάς
αυτής.

Ή Ελλάς εσται κυρία πάντος τών προελευσομένος έκ τής ανα-
σκαφής καλλιτεχνημάτων, άρχαιοτήτο>ν και άλλος άντικειμένων.

Τών άπαλλοτριο)θησο μένος κτημάτος ή κυριότης θέλει ανήκει
εις το Έλληνικον κράτος.

'Άρθρον 4. Ή Γαλλική Κυβέρνησις θέλει έχει το αποκλειστικών
δικαίωμα του λαμβάνειν αποτυπώματα και έκμάγματα πάντων
τών αντικειμένων οσα ή ανωτέρου άνασκαφή ήθελεν αποκαλύψει.
Ή διάρκεια τοΰ αποκλειστικού αύτοϋ δικαιώματος εσται πενταε-
τής, άρχομένη άπο τής ευρέσεως εκάστου άντικειμένου. Κατά το
αύτο χρονικον διάστημα ή Γαλλική Κυβέρνησις θέλει εχει τ6 άπο-
κλειστικον δικαίο>μα δημοσιεύσεως τών επιστημονικών και καλ-
λιτεχνικών αποτελέσματος τής άνασκαφής.

'Άρθρον 5. Ή γενική Εφορία τών αρχαιότητος δύναται νά
τάξη εΐδικον έπίτροπον πρός έπιτήρησιν τών εργος τής άνασκαφής.

'Άρθρον 6. Ή προκειμένη σύμβασις θέλει ισχύσει επί δέκα ετη
άφ' ής ήμέρας εγκριθεί ύπο τής νομοθετικής εξουσίας.

'Άρθρον 7. Έκατέρα τών Κυβερνήσεος υποχρεούται νά ύποβάλη
το ταχύτερον την παρουσαν σύμβασιν ε'ις την έγκρισιν τής οικείας
νομοθετικής εξουσίας.

'Άρθρον 8. Ή παρούσα σύμβασις κυρο^θήσεται, αί δε επικυρώσεις
άνταλλαγήσονται έν Αθήναις ώς οίον τε τάχιον.

Προς πίστο^σιν τών άνοιτέρο), ένθεν μέν δ κ. Στέφανος Δραγού-
μης, Υπουργός τών Εντερικών τής Α. Μ. του Βασιλέα>ς τών
Έλλήνος, ένθεν δέ δ Κόμης Μοντολόν, "Εκτακτος Απεσταλμένος