Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 7.1891

90 ΑΡΧ. ΔΕΛ.—ΕΤΟΣ 1891.—ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ καΐ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

24. Ανάγλυφο ν ναϊδιόμορφον σωζόμενον κατά το ήμισυ (δεςιον)
μέρος* υψ. 0,50 —λ. σωζόμενον 0,55. Εικονίζεται κατά το μέσον βω-
μός τετράγωνος, όπισθεν του οποίου ύψοΰται στήλη έφ'ής τετράγωνος
αναθηματικός πίνας (πλ. 0,10 υψ. 0,07). Δεξιά γυνη Ιστάμενη
('Γγίεια ; ) την δεςιάν έχουσα έπι του Ισχίου, την άριστεράν επί της
παοαστάδος και τους πόδας διασταυρωμένους. Εκείθεν του βωμού
σώζεται πούς ίππου, έλλειπούσης της λοιπής παραστάσεως. Τέχνη
επιμελής της ΔΊ5 π. Χ. έκατονταετηρίδος. (Εΰρ. Γεν. Έφ. 1929).

25. Τεμάχιον σαρκοφάγου έφ' ού σώζεται κεφαλή φέρουσα πϊλον
φρΰγιον (Άμαζών;) (Εϋρετ. Γεν. Έφορ. 1930),

26. Τρεις κεφάλα! κατά το μάλλον η ήττον βεβλαμμέναι, μετά
διαφόρων άλλων τεμαχίων εντελώς άχρήστο>ν. (Εΰρ. Γεν. Έφ. 1931).

27. Τεμάχιον τριγωνικον ανάγλυφου έφ' ού παις κρατών έπι του
στήθους διά των χειρών πτηνόν. Τέχνη κοινή και διατηρησις ούχι
καλη. (Εΰρετ. Γεν. Έφορ. 1932).

28. Κολοσσιαία χειρ δεςιά σώζουσα μέρος των μέσων δακτύλων
και τον αντίχειρα, έπι του κοίλου της παλάμης φαίνονται τρεις όπαί,
διότι πιθανώς έκράτει Νίκην. (Εΰρετ. Γεν. Έφορ. 1933).

Τεμάχιον ανάγλυφου επιτύμβιου, έφ' ου σώζεται το άπο

τών γονάτων κάτω μέρος μορφής γυναικείας φερούσης ποδηρη χιτώνα.

Τέχνη λίαν επιμελής τών καλών ελλ. χρόνων. Κάτ&)θεν ή επιγραφή :

... ς έπ Αριστομα^/ης τα-,ρωι Ηερ.[ι]
. . . οιτος αγαθός φθιμενος

Ευρέθη έν όδώ ' Αθήνας πλησίον της εκκλησίας Αγίας Κυριακής.

(Εΰρετ. Γεν. Έφορ. 1934).

30. "Αγαλμα άρχαϊκον ύπερφυσικοΰ μεγέθους, ε'ικονίζον άνδρα
γυμνόν, προτεταμένον έχοντα τον άοιστερον πόδα και τάς χείρας
καθειμένας. Τύπος τών καλουμένων αγαλμάτων Απόλλωνος. Έλ-
λείπουσι τά άκοα τών ποδών άπο τών γονάτων. Καλη διατηρησις.
Εΰρέθη έν Μήλω (Εΰρετ. Γεν. Έφορ. 1935).

31. Άνάγλυφον έπιτύμβιον ε'ικονίζον χλαμυδοφόρον Ιστάμενον
άνδρα, κρατούντα έν τη αριστερά χειρι λύραν. Τέχνη κατά τι αρ-
χαϊκή παρεμφερής τή τών γνωστών έκ Θεσσαλίας επιτύμβιων
άναγλύφων. Εΰρέθη παρά την Βόνιτσαν εις θέσιν "Αγιος Πέτρος.
(Εΰρετ. Γεν. Έφορ. 1936).