Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 7.1891

ΑΡΧΑΪΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1891. — ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 101

τω μέσω στήλη νεκρική μετ' ακρωτηρίου, κεκοσμημένη ταινίαις έρυ-
θραΐς, Έπί τ7\ς ανωτάτη; βαθμίδος του ύπό την στήλην τάφρου
νεανία; (έφηβο;) κατά κρόταφο ν εικονισμένο;, καθήμενο;, κρουο>ν
λύραν, ην κρατεί δια της αριστεράς. Δεξιά του τάφου κόρη κρα-
τούσα κάνιστρον μετά ταινιών και στεφάνων φέρει δ' αυτη μακρόν
ένδυμα χρώματος βαθέο; ερυθρού. Αριστερά τοΰ τάφου ετέρα κόρη
ίσταμένη, ένδεδυμένη έρυθρόν χιτώνα ποδήρη και εξωμον, κρατούσα
εν τ?ί αριστερά ταινία; πολυχρόου;, Τνα δια τούτων κόσμηση τον τά-
φον. Έκτέλεσι; της γραφής επιμελής και λεπτή. (Εΰρετήριον Γεν.
Έφορ. 1937).

2. Λευκή λήκυθο; υψ. 0,34 καλώ; διατηρουμένη· εικονίζεται
κατά το μέσον στήλη νεκρική έπι τάφου, κεκοσμημένη ταινίαις' και
δεξιά μέν του τάφου παρίσταται άνήρ πο)γο)νοφόρο; έρυθρον φέρων
ίμάτιον, προ; τήν στήλην ατενίζων, ή; και άπτεται διά της αρι-
στερά;. Έτέρωθεν δέ εικονίζεται κόρη κυανοΰν φέρουσα Ιμάτιον
(σο^ζόμενον οΰχι καλώ;) και κρατούσα κάνιστρον έν τή αριστερά
μετά ταινιών. Γραφή λεπτή και επιμελή;. (Εύρ. Γεν. Έφ. 1938).

3. Λευκή λήκυθος ΰψ. 0,40 διατηρήσεως οΰχι καλής· σώζονται
μόνον ίχνη δύο μορφών εκατέρωθεν του τάφου (έξηλειμμένου). Άμ-
φότεραι αϊ μορφαι εφερον ένδυμα βαθέος έρυθροϋ χρώματος. (Εΰρε-
τήριον Γεν. Έφορ. 1939).

4. Άγαλμάτιον λευκού λίθου υψ. 0,24. Εικονίζεται γυνή ('Α-
φροδίτη) καθημένη έπί ζώου (τράγου ;), ούτινος έλλείπουσιν οί πρόσ-
θιοι πόδες και ή κεφαλή. Τοΰ αγαλματίου έλλείπουσιν αϊ χείρες·
φέρει δέ τοΰτο πέπλον άπο της κεφαλής, περιβάλλοντα το όπισθεν
τοΰ στήθους και τά κάτω τοΰ σώματος. (Αφροδίτη έπιτραγία ; ).
Τέχνη κοινή. (Εΰρετ. Γεν. Έφορ. 1940).

5. Κεφαλή μικρά έκ λευκού λίθου, εΐκονίζουσα άνδρα μεσήλικα.
Τήν κόμην έχει ουλην. Άποκεκρουσμένη. (Εΰρετ. Γεν.Έφορ. 1941)·

6. Είδώλιον πήλινον (υψ. 0,21) είκονίζον άνδρα (Βάκχον) ένδε-
δυμένον βραχΰν χιτώνα χ,οά έπ' αΰτον δοράν πάνθηρος, φέροντα διά-
δημα έκ κισσοΰ και ΰψηλά υποδήματα. Εργασία οΰχι λεπτή. (Εΰ-
ρετήριον Γεν. Έφορ. 1942).

7. Είδώλιον πήλινον (υψ. 0,20). Εικονίζεται άνήρ Ιστάμενος
προτεταμένον έχων τον άριστερον πόδα κκί φέρων μακρόν ένδυμα,