Universitätsbibliothek HeidelbergUniversitätsbibliothek Heidelberg
Metadaten

Kunsthistorische Sammlungen des Allerhöchsten Kaiserhauses <Wien> [Hrsg.]
Jahrbuch der Kunsthistorischen Sammlungen des Allerhöchsten Kaiserhauses (ab 1919 Jahrbuch der Kunsthistorischen Sammlungen in Wien) — 32.1915

DOI Artikel:
Giehlow, Karl; Weixlgärtner, Arpad: Die Hieroglyphenkunde des Humanismus in der Allegorie der Renaissance: besonders der Ehrenpforte Kaisers Maximilian I. Ein Versuch
DOI Seite / Zitierlink:
https://doi.org/10.11588/diglit.6174#0199
Überblick
Faksimile
0.5
1 cm
facsimile
Vollansicht
OCR-Volltext
Die Hieroglyphenkunde des Humanismus in der Allegorie der Renaissance. IC)3

Fol. <f3'. — Nr. 32.

Quomodo animam diu hic versatam. Fol. 44.

Animam longevam, seu que diu apud nos tempus consumpsit, pingere volentes vel abundanciam,
ph§nicem avem exprimunt. Animam, quoniam inter cuncta huius mundi animancia phoenix longevus
existit. Abundanciam vero, quoniam phoenix solis symbolum existit, quo nil in hoc mundo plus super-
abundat, nam cuncta scrutatur ac invenit sol. Unde et apud Aegypcios multus nominatur.

Fol. 44. — Nr. 33.

Quomodo tarde ab externis oris revertentem.

Cum ab externis oris tarde revertentem ostendere volunt, iterum phoenicem depingunt. Ule enim,
cum fati tempus appropinquat, post quingentesimum annum in Aegyptum advolat ibique fatalem necessi-
tatem implet ac mystice tumulatur. Quijcumque vero Aegypcii aliis sacris persolvunt animalibus, ea quoque
ph^nici tribuunt. Feruntur vero Aegypcii plus aliis hominibus sole gaudere, quoniam huius dei calore
Nilus ipsis inundat, cuius rei causam paulo ante ostendimus.

XXXII. 2;
 
Annotationen