Universitätsbibliothek HeidelbergUniversitätsbibliothek Heidelberg
Metadaten

Kunsthistorische Sammlungen des Allerhöchsten Kaiserhauses <Wien> [Editor]
Jahrbuch der Kunsthistorischen Sammlungen des Allerhöchsten Kaiserhauses (ab 1919 Jahrbuch der Kunsthistorischen Sammlungen in Wien) — 32.1915

DOI article:
Giehlow, Karl; Weixlgärtner, Arpad: Die Hieroglyphenkunde des Humanismus in der Allegorie der Renaissance: besonders der Ehrenpforte Kaisers Maximilian I. Ein Versuch
DOI Page / Citation link:
https://doi.org/10.11588/diglit.6174#0208
Overview
Facsimile
0.5
1 cm
facsimile
Scroll
OCR fulltext
202

Karl Giehlow.

Fei. 61.

Fol. 60'. — Nr. 4.9.

Quomodo pertinaciam.
Pertinaciam vero ostendentes, muscara pingunt, quoniam sepius repulsa herum tarnen recurrit.

Fol. 61'. — Nr. 50.

Fol. 62. Quomodo noticiam.

Cognicionem vero pingentes, formicam exprimunt. Quq enim secure homo recondit, illa cognoscit.
Praeterea ultra alia1 animalia, cum estate cibum in hyemem colligit, non a foramine aberrat, sed certissime
illud Semper ingreditur.

Fol. 62'.

Quomodo f'ilium deptngunt.

hol. 63.

Filium vero pingere volentes, chenalopecem2 depingunt avem. Hoc etenim volatile magno pullos
prosequitur amore. Cum enim aliquando ab aucupe circumvenitur, tunc pater ac mater ultro se capiendos
offerunt, ut eo pacto pulli evadant. Hanc ob causam non inepte ab Aegypciis pro filiis pingitur.

1 Von der Hand des Correctors eingefügt.

2 Die Federzeichnung dieser Hieroglyphe, die nicht numeriert ist, rührt von Dürer selbst her.
 
Annotationen