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Kunsthistorische Sammlungen des Allerhöchsten Kaiserhauses <Wien> [Hrsg.]
Jahrbuch der Kunsthistorischen Sammlungen des Allerhöchsten Kaiserhauses (ab 1919 Jahrbuch der Kunsthistorischen Sammlungen in Wien) — 32.1915

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Giehlow, Karl; Weixlgärtner, Arpad: Die Hieroglyphenkunde des Humanismus in der Allegorie der Renaissance: besonders der Ehrenpforte Kaisers Maximilian I. Ein Versuch
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https://doi.org/10.11588/diglit.6174#0211
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Die Hieroglyphenkunde des Humanismus in der Allegorie der Renaissance.

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Fol. 6f. — Nr. 55.

Quomodo quod impossibile significant. Fol. 68.

Impossibile vero fieri significantes, pedes hominis in aqua deambulantis pingunt. Aliter quoque
idem signifkare volentes, hominem capite carentem ambulantemque depingunt. Sunt vero ambo
impossibilia. Ideo racionabiliter impossibilitati equiparantur.

Fol. 68'. — Nr. 56.

Quomodo regem pessimum. Fol. 6g.

Regem pessimum ostendentes, anguem non caudam ore rctinentem, sed egregie ornatam
depingunt. Regis vero nomen in medio scribunt vertice, innuentes hoc pacto regem dominantem invisum
ac pessimum esse. Praeterea anguis Aegypciorum lingua odium significat.
 
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