xtafrv &0H4<% iwm f$&faaK foal**
l|vid TOUKit &t4fCfy^6&wt§ 1ro &fmcftt, dir urfd^ff ft
pWftrn.S&^erfottfi^gc&Wdfft bicacK Stiffen %%, %andft|
ty+t6.fyauc. Waft. vid &>£, fesm<W« 40*& u^ tyMmfottA
qa^cx taiWeffiyi AV <}&)§«<¥% twe Vtorotfata I
albino,, £13, woe £)4mOT?aerf<k vid 1)&vtOu wit
^fauen 6cw&&wt€i«i ffefawm, Ktit.+fcpafymc &
ifaactat, Me ron &itau 3VUH,0W ftc|M'<c*",bacwbi)ttoty
te§dAi>ttt06fy %)t vid (iv^fl, a&vredtqttfMC(« ba\%)t•
,&urt, CrtAtK Otob«/$Mc& aufflm'f Weifoi fdfvK &f£wtu&
I3fr< ^uffltv^xitt&ftivGtw au(\ Jfc 6»e(tvav fyi^&tf.
\014{, box ai<n Kian Vtorov ®ff&(#
Fig. 52. Holle 1522.
Fig. 53. Holle 1523.
1jtilttOfJ flrf, ;va<-Q%u(&&^^&te*i m^^.
&rt%*8)au4&u,rf, waxvc.+o.^ttfobOTc 6&eibtct auff«+t\
rtfadtne 8«6 bi<jnbft%b< vh) CVft/3 frdm 8«& 0a<e« ) ' ft'
ariffwUt wafoi §6t\% &fat muffler bee fynx ©<™&w&K
Mfl fowtoi rot8)0c-C ta wax ffitfooKfatti, brurf, cwt &l°m
VOK ber 411 m &H< 0flfa4watt roev Qtioffai/ob(\^'Qbay
"3 f^ "''' ^xwa^ ffety
Fig. 54. Holle 1524.
$ffo<V4<t w^oc
Wot MM. #0{V&;iffb&\
©Adem VUwJ4
WH
Fig. 55. Holle 1539.
[227]