Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 7.1891

DOI Page / Citation link:
Overview
Facsimile
Scroll
OCR fulltext
16 ΑΡΧ. ΔΕΛΤ.-ΕΊΌΣ 1891.-ΐΑΝΟΤΑΡ. καΐ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

100. Μικρόν άγγεΐον σχήματος άρυβάλλου έρυθρόμορφον εικο-
νίζεται Σφίγξ και προ αυτής άνθος λωτοϋ. Γραφή κοινή. (Εΰρετ.
Γεν. Έφορ. 1876).

101. "Ομοιον άγγεΤον εϊκονίζον γυναικείαν μορφήν ένδεδυμένην
ποδήρη χιτώνα έχουσαν δέ άναπεπταμένας πτέρυγας όπισθεν έκ-
φυομένας και κρατούσαν πυξίδα. Γραφή κοινή. (Εΰρετ. Γεν. Εφο-
ρείας 1877).

102. 'Έξ ληκύθια μελανόμορφα εκ των κοινών, των έχόντο)ν
τάς συνήθεις παραστάσεις των τεθρίππων κτλ. (Εΰρετ. Γεν. Εφο-
ρείας 1878).

103. Άγγεΐον μέλαν άνευ γραφών, σχήματος άσκοΰ περίπου,
μετά λαβής· κοινον. (Εΰρετ. Γεν. Έφορ. 1879).

104. Κάλυμμα π/ιλίνης πυξίδος έκ τεμαχίων συγκεκολλημένον,
προζρχό[χζΊθΊ έκ τάφου κεκαυμένου, δι' δ και α;. γραφαι αΰτο'ύ εϊ-
σίν ίκανώς βεβλαμμέναι έκ τής πύρας. Εικονίζεται κύκλω ή έξης
παράστασις : κατά το μέσον πύλη μεγάλη (δίφυλλος; μεθ' ηλων
κατά τρεις σειράς) ΰποδηλουσα οικοδόμημα, ούτινος κίων δωρικού
ρυθμού εικονίζεται και κατά την όπισθεν ό'ψιν ε'ις άντίστοιχον θέ-
σιν. Ή παράστασις ούτω διαιρείται εις δύο μέρη· κατά το εν μέ-
ρος εικονίζεται γυνη εν τω μέσω καθημένη έπι σκίμποδος πολυτε-
λούς κρατούσα κάτοπτρον διά της αριστεράς και διά της δεξιάς
τείνουσα νά λάβη πραγμά τι διδόμενον ύπό της έτέρας των έκα-
τέρίοθεν αυτής εικονιζόμενοι γυναικών. Έπί του ετέρου δε βέρους
παρίσταται γυνη καθημένη και προ αύτης άνήρ έν Ιματίο) μακρού
έρειδόμενος έπι της ΰπο την μασχάλην ράβδου του. 'Όπισθεν τού-
του θρόνος πολυτελής· (Εΰρετ. Γεν. Έφορ. 1880).

(Δέκα και τέσσαρα (14) μικρά αγγεία άνευ γραφών και ολ(.ος
κοινά, ευρεθέντα έν ταΐς αύτα'ϊς άνασκαφαΐς, απερρίφθησαν έν τοις
άχρηστοις τεθέντα).

ΙΟΙ». Ή έν 'Αρχ. Έφημερίδι 1890 σ. 141 κ. έ. δημοσιευο-
μένη επιγραφή της Πλωτείνης, ή ευρεθείσα έν ταΐς της Άρχ. Ε-
ταιρίας παρά τον Πύργο ν τών 'Ανέμοον άνασκαφαΐς. (Εΰρετ. Γεν.
Εφορείας 1882).

106. Τεμάχιον ανάγλυφου, έφ' ού τρεις ίκέται και μικρός
παις. Σώζονται λείψανα ερυθρού χροψ-ατισμου έπι τών μορφών,