Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 7.1891

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤ.—ΕΤΟΣ 1891.—ΑΠΡΙΛΙΟΣ καΐ ΜΑΙΟΣ

'Εψηφίσθησαν δέ ταύτα €7τ' Αγαθοκλέους άρχοντος1), όστις
κατά τους υπολογισμούς του ΚοΜβΓ ήρχεν εν τινι των άπο 69-6%
ετών π. Χρ. (ϊδε τάς εις την εν τω 0. I. Α. II υπ" άρ. 410 έπι-
γραφήν παρατηρήσεις ).

^νχνότερον δε γίνεται μνεία της λατρείας ταύτης εν ταΐς έπι-
γραφαΐς. Αύτο το τέμενος μνημονεύεται εν ψηφίσματι, όπερ ευ-
ρέθη εν ταΐς παρά την εκκλησίαν της ^Υπαπαντής εν τω κα\ου-
μένω άρχαίω βουλευτήριο) γενομέναις άνασκαφαΐς καϊ έδημοσιεύθη
τελευταΐον εν τω 0. I. Α. II ύπ' άρ. 605. Έν τω ψηφίσματι
τούτω των Κηρύκων καϊ Εύμολπιδών, οπερ άνεγράφη επϊ του
λίθου κατά την γνώμην του ΚοΜθΓ κατά την πρώτην δεκάδα της
δευτέρας π. Χρ. έκατονταετηρίδος, αναφέρεται 'ότι 6 δήμος έστε-
φάνωσε τον δείνα και τους υιούς αυτού Φιλωνίδην καϊ Δικαίαρ-
χον και εστησεν (τάς χαλκάς εικόνας αυτών) εν τω τεμένει του
Δήμου και τών Χαρίτων.

Έν άλλαις ουκ όλίγαις έπιγραφαΐς μνημονεύεται 6 ιερεύς του
Δήμου και τών Χαρίτων.

'Εν ταΐς έφηβικαΐς έπιγραφαΐς, αϊτινες έδημοσιεύθησαν εν τω
0. I. Α. II ύπο τούς άρ. 466-411, άναγινώσκομεν σχεδόν αμετα-
κλήτως την έζής φράσιν : «.επειδή οΐ έφηβοι οί επϊ του δεινός
άρχοντος θύσαντες ταΐς εγγραφαΐς τα εισιτητήρια έν τω Πρυτα-
νεία) επϊ της κοινής εστίας του δήμου μετά τε του κοσμητού καϊ
του ιερέως του τε Δήμου καϊ τών Χαρίτων καϊ τών εξηγητών
κατά τούς νόμους και τα ψηφίσματα κτλ.» Έν ταΐς αύταΐς έπι-
γραφαΐς αναφέρεται πλεονάκις οτι οί έφηβοι καϊ ό κοσμητής
έθυσίασαν κατά πάτριον νόμιμον έν τοις καθήκουσιν χρόνοις τοις
εύεργέταις του δήμου, οχι ομως καϊ ό τόπος έν ω έτελεΐτο ή
θυσία.

Έν τέλει δέ μνημονεύομεν ενταύθα την έν τω €. Γ. Α. III

(1) Τό ψήφισμα, ούτινος τό κείμενον διεστρεδλώθη οικτρώς, εΤπεν Διονύσιο;
Διονυσίου, δεν προσετέθη δέ ύπο του συγγραφέως η δεν διεσώΟη το δημοτικόν του
ανδρός, ούτινος ομώνυμος εΤνε ό έπι του έν τοις ανωτέρω εν σελ. 25 δημοσιευ-
θέντος βάθρου Δ. Δ. Θριάσιος.

(2) Πρβ. όμο:>ς τας παρατηρήσεις τοϋ Ηοπιοΐΐβ έν τω Βιιΐΐ. άβ ΟΟΓΓ. 1ΐ. Χ
(1886) β. 25 ·/.. έ.