Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 7.1891

106 ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ.-ΕΤΟΣ 1891.—ΟΚΤ ΩΒΡΙΟΣ

Ή ύπ'" άρ. 10 επιγραφή ;

Πρέσβες] Έγεστα'ι[ον -

---Μ;]ιχίνο. Άπ[ - - -.....

"Εδοχσψ τ|ι βολίι [χα\ ία δέμο·.,---ις έπρυτάνευε, ό δεί-
να έγραμ]μά:ευε, Άρ[ίστον Ιρχε, ό δεΤνα ε'πεστάτε, ό δείνα εΤπε·

- - Άλι]κυαίοις ε[ - -- -- -- -- -- --

- - - α]τχ προς Α0[εναί0ις- - - - - - - τον γραμματέ-
α τ£ς β]ολ7ς άναγ|ράφσαι- - -- -- ------

- — - περί Έ[γεστα'ιον ; - - -

*Εκ των νέων τούτων κειμένων εξάγεται οτι ουχί μόνον ή υπ*
αρ. 10 α\\ά καϊ ή ετέρα επιγραφή αναφέρεται εις τάς προς Χι-
κελίαν σχέσεις των Αθηναίων, εκ δε της γραφής οτι και αί δύο
ανεγραφησαν επι των Χίθων κατά τους αυτούς περίπου χρόνους,
περί το μέσον δηλαδή της πέμπτης π. Χρ. έκατονταετηρίδος.
Καϊ ουδαμώς κωΧύουσιν αί εν τοΐς καθέκαστα διαφοραΧ της γρα-
φής νά είκάσωμεν οτι επεψηφίσθησαν εν τω αύτω ετει.

τΩς προς τήν υπ^ αρ. 9 επιγραφήν παρετήρησεν 6 ΚόΜβΤ εν
τω ΗβΓΜ. II σ. 11 (ϊδε καϊ ΚίτΑοβ εν τω £ Ι. Α. I ά.) οτι μό-
νον τά επί του Χίθου προ των Χέζεων <ίον ερχε» (στ, γ') άμυδρώς
διακρινόμενα Χείψανα κυκΧοτεροΰς τίνος γράμματος (Ο, Ο, Φ)
φαίνεται οτι άποκΧείουσι τήν συμπΧήρωσιν του χωρίου τούτου
εις «['Αρίστ]ον ερχε.·» διακρίνονται μεν βεβαίως τοιαύτα Χεί-
ψανα, έζετάσας όμως αυτά επανειλημμένως πέπεισμαι οτι προέρ-
χονται εκ της ένεκα μεταγενεστέρας χρήσεως του Χίθου άποτρι-
βής της επιφανείας αύτοΰ, διότι και κατά το μέγεθος δεν συμ~
φωνοΰσιν ακριβώς προς τά άλΧα εν τή αυτί} επιγραφή κυκΧο-
τερή ψηφία.

Τούτων οΰτως εχόντων, βεβαιοΰται ή ΰπόθεσις οτι ό περί οΰ 6
Χόγος άρχων πράγματι ήτον ό κατά το έτος 454\3 π. Χρ. άρζας
Άριστων, Του αυτού δε άρχοντος τό όνομα δύναται νά συμπλη-
ρωθή, ώς εϊκασεν ήδη 6 ΚοΜβΓ εν τοΐς ΜίΐΐΗ III σ. 3% καϊ εν τή
ύπ' άρ 10 επιγραφή (στ. δ'). Άσπαζόμενοι δε τήν γνώμην ταύ-
την και βλέποντες οτι και αί δύο επιγραφαι εν τω αύτω ετει συν-
τεταγμέναι αναφέρονται εις τάς προς τους· Έγεσταίους σχέσεις
των Αθηναίων πρέπει νά θεωρήσωμεν ώς το πιθανώτερον οτι άνα-