^Iic£pirrplo£ius sup Compcdiu tl?eo psis opusculii ppilaui
bgice ventatf.i septeliMlosbiuisuj. E^sbeusest _ £
Se immcniirate bei
If^roIogtxG
<T*3hin°if lanaez iduudiie trinipitf
Xpi-ad cuPbonozc? btilliine msis d?
_ jCapfmsmum.
vnus bcus elt. is
^vniisolupzinctpisidl. ii?
&> parere iitj.CKfilius cst v
filius dt imago panis vi
^spusTaiisest vi?
. _, e Vit|
'piritusldiictus djarwas z bonit
sancrozumest tx
in trinitate personarum vnitas
~ p,
£% multipliciter trinitas dl. xi
'r
stuf
tv
Xvi
rvtj
fimi*
w
KXi
m*
XXV.
sivi?
ftviij
W-
Se excellentia bei
Se «turionibus ceu
Se nominibus bei
beus inesfabilis cst
Se ideis z libzo vite.
Se appzopziatf biuinis psonis xxvi
Seporctiabei.
Se virtute mimculozum
Sescientia bei
S e p?cd dhnanonc. xxx
Se pzescienna z repzobatione xrxi
Sevo luntate bei ttdi
Se iulhcia bei. XX^is
Se misericozdia bei pxxiiif
<T ® beus dt jCap.pmit
O ee multimodis oltc
bis 2ooc ei fides recta te
|Sj stas.£5acrascpturaloqs
Copatio re?. ad ipm id
ipm idictit <5cti pdicfc
KreaseclamatTRo nasarbicrat
g beii ce fides tdlas.q: fides catboli^
ca credit beu xredit i beu,z credit beo
jCrcdere bcu.c credere ipm. Credere
theologo? scnpns
b:eue ppediu colligere bignubnxi. 4
et cutses fafiidij^lixiras.t tn ad iucsti ejVentie dt
gada ptirna via best occasio sapieti. Cz; multipliciter trinitas dl.
Xbcologia certe sda^cpncctis oht ^^equalitasperfonarumest
regia.ati artes cetere tac^ pedilseq fa inter editia z psona bzsia e. prt
mulas.^Ha be naturi rey illa solii ad Se immensitate bei ‘
vsii suii accepit.be qb9sibi speailii fa Se infinitate bei.
bzicare valeat in q pspiciat pditoze. Se incopzebensibilitate bei'.
2?ec bz scia scia?- q sup odii speculaa Se drcuspecrtbilitatebei.
onc pbilosopbica cxtollis. zbignitate Se cternitatebei.
ac vtilitate oib9 anfers^pa ei pbia e Se mcommutabilitate bd
q i nafale ronale t mozale bistinguis. Se sim^ltatate bei.
^bia qdc nafaslj bcccat cogscere cre
Qturas.ii tii creatoiclRonql^o I5 bo
ceat pdudere bdib9.si tn biabolo resi
Here j£t mozarl} boceat acqrere ^tu^
tes cardiales.fi tti bocet acqrere cba^
ritatdnra^o pbia.s.jhtas rbeclogica
becoia opar Socet cm beti cogscere
biabolo resistere.tcbaritat^cxerdttjs i
sudarc.2Oec e bino^ pigmeto^ ap°^
tl^ecu belcctabit sup mei z fauu.43cc
qif tbesaur9 bcsiderabifsiip atip z la
pidc paosuj jbec e fons be loco volu
prat) egredies ecctie militdts irrigas
padismSeniqp psis scprii i septe libel
los bifa'xi.1 lingulas i vnoqtft materi
as rubzids^pztjs asslgnaui. l^zim9 e
be nasa beitat^Scds be opib9?dito
iis^crci9be cozruptda pcti0turs9
be bjjanitatexpi.^uit9be saificatio
ne gra^. Sexc9 be ^turc sacrop. £>e^
)tim?bevltimis rpib9,-: be penis ma.
o^ z be pmsis bono^.SSicnbi § in I?
cpto beuiaui parcat miljiqz ignozds
fca. vbi sro rccte^pcessi laudes gfa iftil
/EritttS theologice
sublimitas.cii sup^
nisitspledozis radi
us illuminas itelle w _
j ctiitregaliiibdiaa ^fasitTctiisdl"
H rH puiuiii reficiens ipusscsis amoz pris z filij e
asfectu be magnos spiritulTanctus claritas z
bgice ventatf.i septeliMlosbiuisuj. E^sbeusest _ £
Se immcniirate bei
If^roIogtxG
<T*3hin°if lanaez iduudiie trinipitf
Xpi-ad cuPbonozc? btilliine msis d?
_ jCapfmsmum.
vnus bcus elt. is
^vniisolupzinctpisidl. ii?
&> parere iitj.CKfilius cst v
filius dt imago panis vi
^spusTaiisest vi?
. _, e Vit|
'piritusldiictus djarwas z bonit
sancrozumest tx
in trinitate personarum vnitas
~ p,
£% multipliciter trinitas dl. xi
'r
stuf
tv
Xvi
rvtj
fimi*
w
KXi
m*
XXV.
sivi?
ftviij
W-
Se excellentia bei
Se «turionibus ceu
Se nominibus bei
beus inesfabilis cst
Se ideis z libzo vite.
Se appzopziatf biuinis psonis xxvi
Seporctiabei.
Se virtute mimculozum
Sescientia bei
S e p?cd dhnanonc. xxx
Se pzescienna z repzobatione xrxi
Sevo luntate bei ttdi
Se iulhcia bei. XX^is
Se misericozdia bei pxxiiif
<T ® beus dt jCap.pmit
O ee multimodis oltc
bis 2ooc ei fides recta te
|Sj stas.£5acrascpturaloqs
Copatio re?. ad ipm id
ipm idictit <5cti pdicfc
KreaseclamatTRo nasarbicrat
g beii ce fides tdlas.q: fides catboli^
ca credit beu xredit i beu,z credit beo
jCrcdere bcu.c credere ipm. Credere
theologo? scnpns
b:eue ppediu colligere bignubnxi. 4
et cutses fafiidij^lixiras.t tn ad iucsti ejVentie dt
gada ptirna via best occasio sapieti. Cz; multipliciter trinitas dl.
Xbcologia certe sda^cpncctis oht ^^equalitasperfonarumest
regia.ati artes cetere tac^ pedilseq fa inter editia z psona bzsia e. prt
mulas.^Ha be naturi rey illa solii ad Se immensitate bei ‘
vsii suii accepit.be qb9sibi speailii fa Se infinitate bei.
bzicare valeat in q pspiciat pditoze. Se incopzebensibilitate bei'.
2?ec bz scia scia?- q sup odii speculaa Se drcuspecrtbilitatebei.
onc pbilosopbica cxtollis. zbignitate Se cternitatebei.
ac vtilitate oib9 anfers^pa ei pbia e Se mcommutabilitate bd
q i nafale ronale t mozale bistinguis. Se sim^ltatate bei.
^bia qdc nafaslj bcccat cogscere cre
Qturas.ii tii creatoiclRonql^o I5 bo
ceat pdudere bdib9.si tn biabolo resi
Here j£t mozarl} boceat acqrere ^tu^
tes cardiales.fi tti bocet acqrere cba^
ritatdnra^o pbia.s.jhtas rbeclogica
becoia opar Socet cm beti cogscere
biabolo resistere.tcbaritat^cxerdttjs i
sudarc.2Oec e bino^ pigmeto^ ap°^
tl^ecu belcctabit sup mei z fauu.43cc
qif tbesaur9 bcsiderabifsiip atip z la
pidc paosuj jbec e fons be loco volu
prat) egredies ecctie militdts irrigas
padismSeniqp psis scprii i septe libel
los bifa'xi.1 lingulas i vnoqtft materi
as rubzids^pztjs asslgnaui. l^zim9 e
be nasa beitat^Scds be opib9?dito
iis^crci9be cozruptda pcti0turs9
be bjjanitatexpi.^uit9be saificatio
ne gra^. Sexc9 be ^turc sacrop. £>e^
)tim?bevltimis rpib9,-: be penis ma.
o^ z be pmsis bono^.SSicnbi § in I?
cpto beuiaui parcat miljiqz ignozds
fca. vbi sro rccte^pcessi laudes gfa iftil
/EritttS theologice
sublimitas.cii sup^
nisitspledozis radi
us illuminas itelle w _
j ctiitregaliiibdiaa ^fasitTctiisdl"
H rH puiuiii reficiens ipusscsis amoz pris z filij e
asfectu be magnos spiritulTanctus claritas z