Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 5.1889

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΈΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1889. — ΜΑΙΟΣ

Ωραία δε καίπερ άρχαΐκή ή εργασία της εΐκόνος. Ή διατήρησις
άρίστη. ( Εύρ. Γεν. Εφορείας 961).

5. Λευκή λήκυθος ΰψ. 0,32. Νεκρική στήλη έπί δυο αναβαθμί-
δων βάσεους'κεκοσμημένη διά ταινιών ερυθρών καί μιας ρ.ελαίνης.
Αριστερά κόρη κατά κρόταφον, ένδεδυμένη χιτώνα ποδήρη ερυθρόν
καί κρατούσα έν ταίς χερσί ταινίας έρυθοάς, δι’ ών μέλλει νά κο-
σμήσφ την στήλην. Δεξιά νεανίας φέρων ίμάτιον ερυθρόν περί τό
σώμα καταλεΐπον τον δεξιόν βραχίονα γυμνόν. Ατενίζει ποός την
στηλην την κεφαλήν εχων έστραμμένην κατά κρόταφον. Διατήρη-
σις καλλίστη καί τέχνη λεπτή. ( Εϋρ. Γεν. Εφορείας 962).

6. Λευκή λήκυθος ΰψ. 0,25. Στήλη νεκοική έν τώ μέσω κεκο-
σμ.ημένη δι’ ερυθρών ταινιών. Αριστερά κόρη κρατούσα έπί της
άριστερας κάνιστρον, έφ’ού ταινίαι έρυθραί άνηοτημέναι. Ή κόρη
πορεύεται προς την στήλην την δεξιάν έχουσα προτεταμένην, έτοι-
μη οπούς κοσμήστι την στήλην. Δεξιά νεανίας (;) γονυκλινής προ
τής βάσεως τής στήλης τήν δεξιάν χείρα φέρων έπί του στήθους,
ώσεί έν κατανύξει, διά τής άριστερας άνυψών τό υπέρυθρον αύτοϋ
ίμάτιον. Διατήρησις άρίστη· τέχνη ούχί λίαν λεπτή. (Εύρετ. Γεν.
Εφορείας 963).

7. Λευκή λήκυθος ΰψ. 0,26. Έν μέσω στήλη νεκρική (δυσδιά-
κριτο;) κεκοσμημένη διά ταινιών. Αριστερά κόρη φέρουσα κάνι-
στρον καί δεξιά νεανίας έρυθρόν φέρων ίμάτιον τήν δεξιάν ποός τον
τάφον έκτείνων. Παράστασις πολλαχοϋ έξηλειμμένη. ( Εύρετ. Γεν.
Εφορείας 964 ).

8. Λευκή λήκυθος ΰψ. 0,26. Κόρη χιτώνα φέρουσα καί ίμ-άτιον
υπέρυθρον κκτά κρόταφον προ στήλης ίσταμένη καί φέρουσα διά
τής δεξιάς φιάλην (;) Έκ τοΰ αντιθέτου μέρους νεανίας έπίσης
κατά κρόταφον έξηλειμμένος σχεδόν τό σώμα. ΙΙαρά τήν κεφαλήν
φαίνονται μέλανα άντικείμενα ώσεί αίχμαί δόρατος (κλάδος ; )
μετά λεπτού στελέχους. ΓΗ γραφή έν γένει δεν διατηρείται καλώς.
(Εύρετ. Γεν. Εφορείας 965).

9. Ήμ-ίλευκος λήκυθος ΰψ. 0,25. ΓΗ γραφή εϊκονίζει οίκοδό-
μημ.α δηλούμενον δι’ενός εκατέρωθεν δωρικού κίονος. Έν τώ μέσω
παρίσταται ή Άθηνά έπί δίφρου όκλαδίου καθημ.ένη, φέρουσα μα-
κράν αιγίδα φολιδωτήν κατά τό στήθος καί κράνος μετά υψηλού