Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 5.1889

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1889. —ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 253

2. Εθνικόν Μουσειον : Περατωθείσης της κατατάξεως
των έν τώ Μουσείω της Άκροπόλειος αρχαίων έπανελήφθησαν υπό
τοϋ Γενικού Έφορου αί προς κατάταξιν των έν τω έθνικώ Μουσείω
γλυπτών έργασίαι.

3. Αωρεά βεβλίων : Ό καθηγητής κ. Ργ. ΤΥΙβδβΙβΓ έπ’
ευκαιρία της κατά τδν παρελθόντα Αύγουστον εορτής τής πεντη-
κονταετηρίδος τής διδασκαλίας αύτοϋ έδωρήσατο τή Γενική Εφο-
ρεία άνά έν άντίτυπον των πλείστιον των συγγραμμάτων του. Τήν
δωρεάν ταύτην ανήγγειλε τω Γενικώ Έφόρω δΓ επιστολής αύτοϋ
άπδ 16 Ιουνίου ώς έξής :

« Εδ ϊδΐ αιβϊη \νιιηδοΗ ϊη (Εβδεηο δβπιβδΙβΓ 3η (Ιβδδβη δοΐιΐυδδ
ϊιη ΜοηβΙ Αυ§αδΙ ϊοΐι ιώθϊπ ίϋηίζΪ0]3ΐιπ§βδ ΈβΙΐΓβι^τιΙοίΙανιηΊ 6β§βΗβη
ννβπΐθ, ιηοΐηβ δίίωιηΙ,ΗοΙιβη βΓοΜοΙοεξΐδοΗεη δοΐιπίΐβη, νοη οίβηβη
ΐοΐι ηοοίι ΕχβηορΙαΓβ Εθδϊΐζβ 6θγ Γενική Εφορεία των Αρχαιοτή-
των ζα ΑΐΗβη βίδ Οβδοΐιβηΐί §βΒβη ζιι εΙϊΐΓίβη, υ,ηι 3η εΐίθδθπι Γηβΐ-
ηβπι ΕβΙιβηδβΙοδοΙιηϊΐΐΘ 3βιη ΟτϊθοΗίδοΙίΘη Εβηϋβ βίδ <1βΓ βΓδΙβη
Οαοΐΐβ θΐΐβτ οΐθδδϊδοΐιβη Α1ΐβΓΐΗιιιιΐδίθΓδο1ιαη0 ιηεϊηοη τνίίπηδίβη
ΌβηΕ βΙιζιΐδΙβΗβη».

4. Αωρεά αρχαίων: Ανώνυμος όμογενής έδωρήσατο τω
έθν. Μουσείω διά τοϋ Προέδρου τής Κυβερνήσεως 461 νομίσματα
διαφόρων πόλεων τής Μικρας Ασίας. (’Ίδ. σ. 252 άρ. 8 ).

Έτέρα σπουδαία δωρεά αρχαίων, ιδίως αγγείων, (’ίδ. σ. 234 άρ.
45-55) έγένετο ύπό έξέχοντος παρ’ ήμΐν άνδρός, εϊπερ και άλλος τις
έργαζομενου ύπερ προαγωγής και πλουτισμού του έθν.ημών Μουσείου.

5. Κατάβχεσις αρχαίων. Έν Πειραιεί κατεσχέθη κιβώ-
τιον στελλόμενον έξ Αταλάντης άνήκον τώ ύπόμοιράρχω Ξ. Αα-
παθιώτη, περιέχον διάφορα άρχαΐα, κοινά καί άχρηστα. Τούτων
τά άξια όπωσοϋν λόγου δ ιδιοκτήτης προθύμως παρεχώρησε τή
Εφορεία ΐνα καταταχθώσιν έν τώ Μουσείω (ίδ. σ. 251, 48)· τά
λοιπά δέ, έντελώς άχρηστα άπεδόθησαν αύτώ διά τής ένεογησάσης
τήν κατάσχεσιν αστυνομικής άρχής. ( ’Ίδ. αναφοράν έπιμελητοΰ
Συλλογής Πειραιώς ύπ’ άρ. Πρωτ. 15797 ).

δέν κατεγράφησαν έν τώ Δελτίω ώς είσαχθέντα έν τώ Μουσείο). Τούτων ένεκα
θέλουσι καταγραφή έν τφ Δελτίω τοϋ 1890.