— ,
Por anfangk meins re
chenbüchlins will ich hyernach leren er-
kennen / ſchreiben / leſen / vnd vnd erſchey
dden die zal der bůchſtaben auß dẽ A. b. c
genũmen / vnd die zale die man zeiffern
nneennet gegen eyn ander vergleichen.
Kril ith diß rethenbüch
_ lin / dem Ceyen zů gůt vn
AD nůs (dem die zeifferzale /
\ Y N am erffen zů lernẽ ſchwe-
VQa re) durch die gewonlich
5 — teütſch zal geordent vnd
angeben hab zů truckẽ / will ich zům er-
ſtẽ die ſelb teütſch zale / ſo vff etlich bůch
ſtabẽ / auß dem A. b. c. verordent iſt / hie
anzeygẽ / vnd erklerẽ / wie man die ſchrei
ben / leſen / vnnd verſtehn ſoll. Zům an-
dern / will ich die zeiffer zal zů erkennen
geben / vnd leren. Zům dritten / will ich
die figuren vnd zeychẽ / Auch erkantniß
ettlicher müng / maß / gewicht / vn ſunſt
allerley Lulſmoſchaffeaucg
Por anfangk meins re
chenbüchlins will ich hyernach leren er-
kennen / ſchreiben / leſen / vnd vnd erſchey
dden die zal der bůchſtaben auß dẽ A. b. c
genũmen / vnd die zale die man zeiffern
nneennet gegen eyn ander vergleichen.
Kril ith diß rethenbüch
_ lin / dem Ceyen zů gůt vn
AD nůs (dem die zeifferzale /
\ Y N am erffen zů lernẽ ſchwe-
VQa re) durch die gewonlich
5 — teütſch zal geordent vnd
angeben hab zů truckẽ / will ich zům er-
ſtẽ die ſelb teütſch zale / ſo vff etlich bůch
ſtabẽ / auß dem A. b. c. verordent iſt / hie
anzeygẽ / vnd erklerẽ / wie man die ſchrei
ben / leſen / vnnd verſtehn ſoll. Zům an-
dern / will ich die zeiffer zal zů erkennen
geben / vnd leren. Zům dritten / will ich
die figuren vnd zeychẽ / Auch erkantniß
ettlicher müng / maß / gewicht / vn ſunſt
allerley Lulſmoſchaffeaucg