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haben^Vn bat z» sm die Hayden versamelc durch den glau
ben/an vnserstac/dcssich Dauid verwundert-sprechende. -Hs-i-rr^.
Das ist der tausch der gerechte Hand des höchste. Wir feind
nichts dnsterminderin disem falgotes/vn in diser vncndc-
liehen gefengknuß (indero wir yey meer dann rausenk sar
seind)Aoch ists vnsern vätern nie so härbse ligklich gange-
die dennochrdieabgöteangebeecee/die Propheten gerödk/
vn das gebot Gores auss ganyem heryn übercreccen haben.
Vss XV Lspltel.
wie der Juden blindrhair vnd vnglaab an Christo/
durch die Propheten vorgesagt sey.
Ich besorg (mein Herr) solchsgangvnszuhanden/al^
laindarum/das wir nicrindengerechrengelaubk haben.
Darum ist die red gocces Esaie am zsix.cap.an vns erfiilk.
Die Weissagung wirk nie anderst sein/dan wie di« wort des
beschloß«? buchs das dem leser gegeben wirr/dan so spricht
er/das buch rst beschlosten/icbwaißnitt was hierin stece/
denn so gibt erü dem/der nie lesen kan/der selbig sagt/Ich
kannic lcsen.Welchcsverschttessendesbuchsist nu grösser
(mein Herr) dan das schloß/mie dem Got vnsere heryenbe-
schlossen hare/scind seyderher meer dann tauscht lar/noch
müge wir durch kain Weissagung derprophccc diezükunffe
des gerechten erkennen.Darum redtgoe an ainem andern
orrdurch den Propheten. s)ierusalemwirdt ainödwcrden/
vn das hailig hauß wirezubodn fallen.6onst rede er auch.
Unser erdtrich ist ainöd/vnd vnsere stet feind vom sewr vev E i.
brenc. Sion wirt bleiben wie ain klains fcldhütlin in aim
verherren wrinberg.Das ist schon yey (mein Herr) vn feind
seiderher mer dan tauscht lar.Esaias hat auch gesprochn.
L> Herr Goee/ich wird dein namen erhöhen/dan du hastdie
stakinainausfrür gcsetzt/vnddashaußinschand/dao es
nie ewigklich bleibe. Erwirbt das volck verseh! eisstu/wie
ain irdin geschirr/in dem mau nie ainglüenden kol tragen
d
 
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