die das eicer volck was/die 8ynagogzerstört/vnd hat dem
süngern volck/namiich^den Haide gedienee.Von der Christ
liehen gemain rede gor durch den mund Damds. Die kü>
nigin steet zu deiner gerechten hand/in ainem verguldeen °
klaid/außgestrichenmitvilfarben.Istdiemainung.Di«
gemain der t)aiden/die ainkünigingenene wirdr/darum
das sy mit vile der zungen-die ir dienen/außgestrichen vn
außbuyec ist/dan all Zungenerklären dasgefetz/denpsal
rer/vndall Prophecenainhelligklich. ÄberdieSynagog
hat nie meer dan ainzungen/vnd ist ir zier nur von ainer
farb/namlich/hebraisch.
Dss XXIII Lgpitel.
t)ie bewerec er das vorgefagt auch durch die wore
Malachiedes Propheten.
k)err/ich besorg/gothabe die vorangezognen wort Ma^
lachiezä der8ynaZ0Fgrredk.EwereopfLrgfallenmir nie^
dan vom auffgnng diß zum mdergangder sonnen ist mein
namgeoßvnderden f)aiden/dic meinemnamenainrain
opfer auffopfcren.Dan wein vnd brocvnd meel feind von
natur rain /auf welchem das opfergemacht wirdk/rs be-
darff auch wedervainignng noch waschens.Aber die S?/
nagog bedarsf/das sy das flaisch vn ingewaid der ehieren/
so sy anjfopferc/wäsche /vnnd das sy das ort auch seübern
vom blut vn schmutz/da sy auffopfern/wa das nit/so war
es ai n vnflae vn ain wüst darmik vmzugeen. Aber im opfer
des brocs/vnd des weins/des wassero/ist nichts vnlustlIö/
dan brok leiplichesscn/ist nitvnrain. Ichglaub/hrrr/goe
habe von distm opferdurch Galomonem geredc. Der bisst
broes mic liebe/ist besser danaingemest^albmicfeindt^ Proucrca.,
schaffr.Derbissder liebe (meinherr)ist ain fanffcevmb die
ander/vn ain gemainenachlastungder schulden. Das ge^
Mcst kalb der feindtschasfc/ist/ain ang vmb das ander/vn
ain verborgner rodkschlag der feind.t)iekum(meitt hekr)tst
süngern volck/namiich^den Haide gedienee.Von der Christ
liehen gemain rede gor durch den mund Damds. Die kü>
nigin steet zu deiner gerechten hand/in ainem verguldeen °
klaid/außgestrichenmitvilfarben.Istdiemainung.Di«
gemain der t)aiden/die ainkünigingenene wirdr/darum
das sy mit vile der zungen-die ir dienen/außgestrichen vn
außbuyec ist/dan all Zungenerklären dasgefetz/denpsal
rer/vndall Prophecenainhelligklich. ÄberdieSynagog
hat nie meer dan ainzungen/vnd ist ir zier nur von ainer
farb/namlich/hebraisch.
Dss XXIII Lgpitel.
t)ie bewerec er das vorgefagt auch durch die wore
Malachiedes Propheten.
k)err/ich besorg/gothabe die vorangezognen wort Ma^
lachiezä der8ynaZ0Fgrredk.EwereopfLrgfallenmir nie^
dan vom auffgnng diß zum mdergangder sonnen ist mein
namgeoßvnderden f)aiden/dic meinemnamenainrain
opfer auffopfcren.Dan wein vnd brocvnd meel feind von
natur rain /auf welchem das opfergemacht wirdk/rs be-
darff auch wedervainignng noch waschens.Aber die S?/
nagog bedarsf/das sy das flaisch vn ingewaid der ehieren/
so sy anjfopferc/wäsche /vnnd das sy das ort auch seübern
vom blut vn schmutz/da sy auffopfern/wa das nit/so war
es ai n vnflae vn ain wüst darmik vmzugeen. Aber im opfer
des brocs/vnd des weins/des wassero/ist nichts vnlustlIö/
dan brok leiplichesscn/ist nitvnrain. Ichglaub/hrrr/goe
habe von distm opferdurch Galomonem geredc. Der bisst
broes mic liebe/ist besser danaingemest^albmicfeindt^ Proucrca.,
schaffr.Derbissder liebe (meinherr)ist ain fanffcevmb die
ander/vn ain gemainenachlastungder schulden. Das ge^
Mcst kalb der feindtschasfc/ist/ain ang vmb das ander/vn
ain verborgner rodkschlag der feind.t)iekum(meitt hekr)tst