harret/vnder den, zorn Gores scind/der über vns beleihen
vn verdorren wirr/ da ist nu kain Hoffnung nir/dennochr
warten wir ains andern/es hilffk aber nirc. Gagcenwir
dan/disevnsergcfängknußwärnirain gemainegefäng*
knuß/vn das wir an etwelcheorc der weit am künig 06 für
sten Heere/ so möchte wir von stundan/nacb vnserm gesay
Heringen gescholten vn erweißrwerden/dan sowir Juden
irgent in der weit ain künig oder am Herrn Herren so müßt
er nur vom geschleckt Juda sein/das ist aber nir/dan gor
har das vrcail über Iudam gefeiier/das nymermeer kain
künig auß Juda kömrnsoll.Darumbsagrt)ieremiasder
Prophet. Die sündIude istmiraimeysnengriffel in ain v>crc.xv,j.
Adamantin staingescbriben/springrauffir Hertz. ZJun/ Discr^uaa»
dasmieaim «psengriffelinainAdamanrengschribenist/
wie wolr das mögen abrilcker werden/es wirr in ewigkair
nicabgeriickt/besonder/so gordurch Esaiam spricht.Der Lsaic-iü.
gewaltig Herr wirde von t)i«rusalem vnd vonIuda/den
richcer/den Propheeen/vndden fürsten nemen. Von vns
redt der Prophet ain sun Boceri.Die kindcr Israels wer/
den on fürsten/vn ongescy sein.lvir wissen herr/das erlich '
großvnd hailig bey gor gewesen seind/vom anfang her/
VN haben lange zeit gelebt. Als Marhufalem/Enoch/vn
ander/dennochrhacr syder hern^eeausentiar(wie vns)
gestrafft. !Iun seindwir yeselyam/wir erdencken vndev
vns vnd sprcchen/der verhaissen Christus oder Mestias sey
zu Babi lonia geborn/zn der zeit der sibentzigrärige gcfäng
ryuß/aber diezeir haryetztaufenrvndfünffsar gcwerer/
ist das nit ain fabel/die fabel (sag nirr prophecey) mögen
wirkains wegs beschirmen/dennockt sagen wir das/vnd
bcfestigentsinvnsern^ynagogen/da nyemanr frembder
zü vns kompr. k)ör aber der Christen leer/die auff den psal
»y«n gegründcist.Der menschwirrzuS^onsagen/vnd in pfai.ss.
ir ist ain mensch geborn/vnd er istsder sp gebawet har. I n
Visen worren nenr er die frawen Miriam mir dem namen
fiitz
vn verdorren wirr/ da ist nu kain Hoffnung nir/dennochr
warten wir ains andern/es hilffk aber nirc. Gagcenwir
dan/disevnsergcfängknußwärnirain gemainegefäng*
knuß/vn das wir an etwelcheorc der weit am künig 06 für
sten Heere/ so möchte wir von stundan/nacb vnserm gesay
Heringen gescholten vn erweißrwerden/dan sowir Juden
irgent in der weit ain künig oder am Herrn Herren so müßt
er nur vom geschleckt Juda sein/das ist aber nir/dan gor
har das vrcail über Iudam gefeiier/das nymermeer kain
künig auß Juda kömrnsoll.Darumbsagrt)ieremiasder
Prophet. Die sündIude istmiraimeysnengriffel in ain v>crc.xv,j.
Adamantin staingescbriben/springrauffir Hertz. ZJun/ Discr^uaa»
dasmieaim «psengriffelinainAdamanrengschribenist/
wie wolr das mögen abrilcker werden/es wirr in ewigkair
nicabgeriickt/besonder/so gordurch Esaiam spricht.Der Lsaic-iü.
gewaltig Herr wirde von t)i«rusalem vnd vonIuda/den
richcer/den Propheeen/vndden fürsten nemen. Von vns
redt der Prophet ain sun Boceri.Die kindcr Israels wer/
den on fürsten/vn ongescy sein.lvir wissen herr/das erlich '
großvnd hailig bey gor gewesen seind/vom anfang her/
VN haben lange zeit gelebt. Als Marhufalem/Enoch/vn
ander/dennochrhacr syder hern^eeausentiar(wie vns)
gestrafft. !Iun seindwir yeselyam/wir erdencken vndev
vns vnd sprcchen/der verhaissen Christus oder Mestias sey
zu Babi lonia geborn/zn der zeit der sibentzigrärige gcfäng
ryuß/aber diezeir haryetztaufenrvndfünffsar gcwerer/
ist das nit ain fabel/die fabel (sag nirr prophecey) mögen
wirkains wegs beschirmen/dennockt sagen wir das/vnd
bcfestigentsinvnsern^ynagogen/da nyemanr frembder
zü vns kompr. k)ör aber der Christen leer/die auff den psal
»y«n gegründcist.Der menschwirrzuS^onsagen/vnd in pfai.ss.
ir ist ain mensch geborn/vnd er istsder sp gebawet har. I n
Visen worren nenr er die frawen Miriam mir dem namen
fiitz