Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 6.1890

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1890.—ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 35

ού τά κράσπεδα είσί δι' ερυθράς ταινίας κεκοσμημένα. Ή δψις της
γυναικός δια του ενδύματος τούτου είναι λίαν παράξενος" ένθυ-
ρ,ίζει την και παρ' ήμΐν τανϋν εν χρήσει εύρωπαϊκήν άμφίεσιν. Ή
γραφή άλλο>ς είναι άθελης, χειρωνακτική. ( Εύρετήριον Γενικής
Έφορ. 1332 ).

31. Λήκυθος λευκή έχουσα οποίαν τή τής προηγουμένης παρά-
στασιν, έφθαρμένην ολίγον. ( Εΰρετ. Γεν. Έφορ. 1333 ).

32. Άγγεΐον σχήματος κύλικος διώτου* έν τη έσο^τερικη επι-
φάνεια κατά το κέντρον έν κύκλω διά γραμμών και στιγμών πε-
ποιημένω εικονίζεται το έμπροσθεν ήμισυ Ιππου, έπί της χαίτης
του οποίου κάθηται μικρός πίθηκος. Γραφή αρχαϊκή. ( Εΰρετ.
Γεν. (Εφορ. 1334 ).

33. Λευκή λήκυθος υψ. 0.24. Εικονίζεται γυνή καθημένη επί
θρόνου μετ' άνακλίσεως, φέρουσα επί της κεφαλής κεκρύφαλον και
κρατούσα διά τών προτεταμένων χειρών πιθανώς στέφανον η ται-
νίαν ουδέν άλλο διακρίνεται επί της πολλαχοΰ έφθαρμένης λευκής
τοϋ αγγείου βαφής. Γραφή κοινή. (Εΰρετηριον Γενικής Εφο-
ρείας άρ. 1335 ),

34. Λευκή λήκυθος υψ. 0,26. Νεανίας κοσμών νεκρικήν στήλην
διά ταινιών. Γραφή κοινή και έφθαρμένη ( Εΰρετηριον. Γενικ.
Έφορ. 1336 ).

35. Ήμίλευκος λήκυθος ( κεκαυμένη ) υψ. 0,21" εικονίζεται
κόρη Ίσταμένη, φέρουσα ποδήρη χιτώνα μετά διπλοϊδίου έζωσμέ-
νον, κρατούσα κάλαθον η πυξίδα. Γραφή έφθαρμένη, έπιμελής.
( Εΰρετ. Γεν. Εφορείας 1337 ).

36. Ληκύθιον μελανόμορφον έπί άρματος μορφή ήνιοχοΰσα·
όπισθεν τών ιπποον γυνή αντιθέτους βαίνουσα και κρατούσα δόρυ (;)·
έμπροσθεν τών ίππων οπλίτης κατά τοΰ άρματος τήν ασπίδα και
το διπλούν δύρυ προβάλλων, όπερ κρατεί διά της χειρός. Γραφή
χειρονακτική και έφθαρμένη ( Εύρετ. Γεν. Έφορ. 1338 ).

37. Ληκύθιον μελανόμορφον. ΤρεΈς πο^γωνοφόροι άνδρες καθή-
μενοι έπί δίφρων όκλαδίων κρατούντες πράγμα δυσδιάκριτον. Γραφή

χειρωνακτική. ( Εΰρετ. Γεν. Έφορ. 1339 ).

38. Άγγεΐον δίωτον, σχήματος κύλικος μετά βάσεως υψηλής
διάτρητου εί: πέντε ορθογώνιας όπάς, φέρον καθ' άπασαν τήν έξω-

3*