Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 6.1890

38 ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1890. — ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Χογίας μερών τίνων της υπ* εμού προτεινομένης συμπΧηρώσεως
των κενών μετά πιθανότητας ϊνα μη εϊπω βεβαιότητας εξάγε-
ται, οτι έκαστος στίχος συνίστατο εκ 42 γραμμάτων, εκ δε
τον συνόΧου του κειμένου οτι ή εν Χόγω επιγραφή πραγμα-
τεύεται περί της φιΧίας και συμμαχίας ην οί "Αθηναίοι οχι
μετά τίνος των πόΧεων της Βοττικής, άΧλά μετά του κοι-
νού ') η μαΧΧον μετά του μείζονος μέρους του κοινού των Βοτ~
τιαίων εποίησαν. Απέδειξε δε ό ΚΪγοΗΗοΓΓ εν τη προς τα ύπ'
άρ. 52 του 0. I. Α. ΐ τεμάχια σημειώσει εκ του Θουκυδίδου
( II 19, V 18 ), οτι τοιούτον τι δεν εδύνατο νά γείνη προ του
έτους 422 πρ. Χρ., πιθανώς δε εγένετο περί το ετος 420 πρ. Χρ.
Ή επιγραφή εχει νυν οϋτως :

χσεσε I
ντες Ηο. έ I . . .
θ[ν] δέ τάς δί[κας
ο[ν] ε'πειδάν. . . .
5 . ετεραι πα . . .
εκατερον έ. . . .

ος· τόν δέ Ηό[ρκον ο'μόσαι Ηεκατέρος, 'Αθεναίον μέν τέν
βολέν και τ[ός στρατεγός κα\ τάς αλλάς άρχάς, Βοττια-
Ίον δέ τέν (3ο[λέν και τ.......... . ]κα[ί τός λοιπός ά'ρ-

10 χοντας τός έ[ν ταΤς πόλεσι ταΤς Βοτ]τια[ίον· Ηο δέ Ηόρκ-
ος Ι'στο ΆΘ=ν[αίοις Ηόδε* άμυνο τοΤς] Βοττι[αίοις τοις
χσυντιθεμέ[νοις τάς Ηομολογίας, κ]α\ τέν χσ[υμμαχία«
ν πιστός και [άδολος φυλάχσο Βοττι]α'ιοις προ[θυμόμε-
ν]ος κατά τα χ[συγκείμενα και ου μνε]σικακέσο τδ'[ν παρ-

15 οιχομένον £[νεκα· ΒοττιαΤοι δέ ομν]υόντον κατά [τάδε-
φίλοι έσόμε[θα 'Αθεναίοις κα\ χσύμ]μαχοι πιστα[ς] κα[1
άδολος κα\ τ[ός αυτός φίλος και έχθ]ρός νομιομε[ν] Ηό[ς-
περ αν 'Αθενα[Τοι κα\ ουκ όφελέσο τό]ς Εχθρός τός Άθεν-
αίον οΰτε χρ[έματα παρέχον οίίτε δυ]νάμει ούδεμιάι, ο-

20 ύδέ μνεσικ[ακέσο τον παροιχομέν]ον έ'νεκα· τάς δέ χσυ-
νθέκας τά[ς περ\ τον σπονδον κατα]θ£ναι 'Αθεναίος μέ-

(1) Την υπαρξιν τοϋ κοινού τούτου γνωρίζομεν τό μέν έκ χωρίου τινός του
Πλουτάρχου ( Θησ. 16 ) έξ ου έξάγεται οτι ό Αριστοτέλης έν ταΤς πολιτε'ιαις
συνέγραψεν Ιδιαιτέρως και « περί της Βοττιαίων πολιτείας », τό δέ ε'κ των νομι-
σμάτων τοΰ κοινού, άτινα επιγράφονται ΒΟΤΤΙΑΙΩΝ (πρβ. Ηβαά ΗίδΙ. ηιιαι.
σ. 180).

[διδόντ-