Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 6.1890

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ.— ΕΤΟΣ 1890.— ΑΠΡΙΛΙΟΣ 73

εκατέρωθεν άνά μία μορφή ανδρική ίσταμένη κρατούσα δόρυ* γραφή
χειρωνακτική. (Εύρετ. Γεν. Έφορ. 1396).

9. Λήκυθος μελανόμορφος κεκαυμένη· εικονίζεται πωγωνοφόρος
άνήρ καθήμενος επί σκίμποδος και προ αύτοΰ Σάτυρος κρατών
σταφυλήν, κατά τα έν τω μέσω κενά κλάδοι αμπέλου μετά
σταφυλών. Γραφή ταχεία, χειρωνακτική. (Εύρετόριον Γενικής
Εφορίας 1397).

10. Λήκυθος μελανόμορφος· επί έδάφους ήμιλεύκου περιθέοντος
το άνω ήμισυ της κοιλίας τοΰ αγγείου εικονίζεται γυνή έπι τε-
θρίππου άρματος ήνιοχοΰσα, δπιιθεν δε του άρματος και των ίπ-
πων δύο ίστάμεναι αντιμέτωποι μορφαί κρατοϋσαι δόρατα και διά
των δεξιών καρπούς ίσως ή άνθη έπιδεικτικώς. Προηγείται 6
Έρμης σοιζόμενος τ6 κάτοί του σώματος ήμισυ, φέρων επί των
ποδών τά πτερύγια. Γραφή χειρωνακτική δι' έγχαράξε&:>ς τών
καθέκαστα- ένιαχοΰ γράμματα κοσμηματικά. ( Εύρετήριον Γενικής
Εφορίας 1398 ).

1 1. Λήκυθος μελανόμορφος. Γυνή επί τεθρίππου άρματος ήνιο-
χοΰσα και ό'πισθεν ταύτης ίσταμένη έτερα κρατούσα έπιδεικτικώς
άνθος· όπισθεν δε τοΰ άρματος δύο αντιμέτωποι γυναίκες, ών ή
έτέρα κρούει λύραν έμπροσθεν τών ιππίον γυνή καθημένη έπι σκίμ-
ποδος. Τά μέλη τά γυμνά τών γυναικών εϊνε λευκά, ώς και δ εις
τών ίππων. Γραφή χειρωνακτική δι' έγχαράξεως τών καθέκαστα"
κατά τά κενά κισσός. ( Εύρετ. Γεν. Έφορ. 1399).

1^. Κάλπη αργυρά μετά καλύμματος διαμέτρου 0,15, δψ.
0,06, ισχυρώς έφθαρμένη. Ευρέθη έν Λαυρίω. ( Εύρετ. Γενικής
Έφορ. 1388). [Β. Στάης]

13 ■ 49. Τά έξης κατά κατάλογον συνταχθέντα ύπο τοΰ
Ίακ. Δραγάτση ύπ' άρ. 13-49 άρχαΐα αγορασθέντα έκ της συλ-
λογής τοΰ έν Πειραιεΐ Αλεξάνδρου Μελετοπούλου άντί δραχμών
7650, ήτοι

13. Στήλη έπιτυμβία λίθου λευκού ύψους 0,97, πλάτους 0,26
μετά άετο^ματίου, έχουσα έντδς άβαθοΰς έγγεγλυμμένου πλαισίου
γυναίκα καθημένην έπι έδρας μετ' άνακλίσεως και ύποποδίου και
προς τά δεξιά άποβλέπουσαν παρά τδ κάθισμα εϊνε άναγεγλυμ-
μένος και κάλαθος. "Ανο^θεν της παραστάσεως ή επιγραφή :