Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 6.1890

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ.— ΕΤΟΣ 1890.—ΙΟΤΝΙΟΣ 91

16. Είδώλιον πηλινον άνδρδς υψ. 0,24, φέροντος βραχύν χι-
τώνα μέχρι των μηρών, καταλείποντα γυμνδν το δεξιδν στήθος.
Ίσταται έν ρητορική στάσει προεκτείνουν δηλ. την δεξιάν χείρα,
ώσεί έν αγορεύσει χειρονομών. Στηρίζεται επί του δεξιοΰ ποδός
προτεταμένον εχο^ν τον άριστερόν. Χρώμα έρυΟρδν πολλαχοΰ. Τύπος
ασυνήθης· εργασία κοινή. (Εύρετ. Γεν. Έφορ. 1491 ).

17. Είδο')λιον πηλινον γυναικός κυπτούσης πρδ κυκλοτεροΰς
τραπέζης, έφ' ης άρτοι. Ή γυνη παρίσταται οΰτω πλάσσουσα.
Φέρει άπλοΰν χιτώνα ποδηρη στενόν, έρυθρόστικτον. Έπί της κε-
φαλής κεκρύφαλον. Τύπος ουχί σπάνιος. Εργασία αρχαϊκή. (Εύρετ.
Γεν. Έφορ. 1492).

18. Άρχαϊκδν είδώλιον πηλινον μορφής ξοανοειδοΰς καθημένης,
συμφυούς τω θρόνο). "Εχει πρόσο^πόν πτηνού και αντί χειρών
άπλας έξοχάς. Τύπος συνήθης. (Εΰρετ. Γεν. Έφορ. 1493 ).

ΙΟ. Διάφορα νομίσματα πόλεο>ν της Μικρας Ασίας, χαλκά
τε και άργυρα εις δύο κουτία κεκλεισμένα, ών συντάσσεται κατά-
λογος. Έδο^ρηθησαν ύπδ ανωνύμου ομογενούς δια τοΰ προέδρου της
κυβερνήσεως ( Εύρετ. Γεν. Έφορ. 1494 - 1495 ).

ί£0. Χάσκουν άγαλμάτιον αίγυπτιακδν (ύψ. 0,145 ) ε'ικονίζον
άγένειον άνδρα φέροντα ποδηρη σχεδδν χιτώνα και έχοντα τάς
χείρας πρδ τοΰ στήθους, δι' ών θα έκράτει τι ( Εύρετηριον Γεν.
Εφορείας 1496 ).

Άρχαϊκδν έπί σκίμποδος καθημενον γυναικεΐον άγαλμα
φυσικού μεγέθους έκ. πώρου λίθου, δημοσιευμένον έν Βιιΐΐβΐίη άβ
οογγ. Ηβΐΐέηίηυβ 1890 πίν. XI Ευρέθη έν Αρκαδία παρά τδ χω-
ρίον « Άηγεωργητικα» τδ κατά την δημοσίαν άπδ Μύλων εις
Τρίπολιν όδόν, ού μακράν της Τεγέας. ( Εύρετηριον Γενικής Εφο-
ρείας 1497 ).

Ό έν « Βάρι » Αττικής κείμενος μαρμάρινος άρχαϊκης
τέχνης Ίππεύς, ό έν ΜΗΐΗθΐΙαη^βη τόμ. IV πίν. III δημοσιευμένος
( Εύρ. Γεν. Εφορείας 1492 ).