Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 6.1890

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ.— ΕΤΟΣ 1890. —ΑΤΓΟΤΣΤΟΣ 119

τυμβίας μετά άετωματίου, έν ω άσπιδίσκιον, χοά όρθδκεράμων
επί του σοψ,ατος της στήλης σώζεται τ6 άνω μέρος του αψιδωτού
πλαισίου, έν ω σώζεται έκ της ανάγλυφου παραστάσεως κεφαλή
γυναικός, προς τά δεςιά έν κατατομή βλεπούσης· υπέρ την παρά-
στασιν δύο ρόδακες υπέρ τους οποίους και μεταςύ αυτών ή επι-
γραφή :

Επικτησις Εργο

χάρου
Μιλησια

Το τεμάχιον τοϋτο κείται παρά τω Άντ. Γριπαίω.

ζ'^) Έν τη προς το ΒΛ, του Πειραιώς οικία Ιωάννου Ζερβού
είνε έντετοιχισμένη στήλη έπ'τυμβία ύψους 0,65, πλάτους 0,30,
ρ,ετ' άκρανθέμου των συνήθων. Έπι του σώματος ταύτης υπάρχει
επίγραμμα δίστιχον τόδε εις τεσσάρας στίχους :

Δηιλοχο; με ετεκνωσε
Φιλουμενη εξανεφηνε
δρέψε Προκοννησος του
νομα Μητροβιος.

Έπι εκάστου των στίχο>ν τούτο^ν είνε έγκεχαραγμένη και
γραμμή δι' όςέος οργάνου, καθ' όλον το πλάτος της στήλης· τοιαΰ-
ται δε γραμμαι φαίνονται και μετά την έπιγραφην και ύπέρ ταύ-
την μία. (Αναφορά Ίακ. Δραγάτση).

— 8. Εύρήμ.ατα, έν Άβήνα,&ς. Έν ταΐς ύπό της επιτροπής
των 'Ολυμπίων γινομέναις έργασίαις παρά τό ένταϋθα Όλυμπιεΐον
προς έξοοραϊσμόν του προς βορραν του περιβόλου τοϋ ναού χώρου
ευρέθη εικονιστική μαρμάρινη κεφαλή, περι ής ιδ. σ. 122 άρ. 14.

Παρά δε την όδόν Πανεπιστημίου, έν τω ο'ικοπέδω Έρρ. Σχλίε-
μαν, τω κατά την γωνίαν της όδου ταύτης και της όδοΰ Πινακω-
τών, γενομένοον σκαφών προς έςόρυξιν θεμελίων, άπεκαλύφθησαν
πολλοί αρχαίοι τάφοι ούχι πλούσιοι έν σπουδαίοις κτερίσμασι. Ευ-
ρέθησαν έν αύτοΐς πολλά αγγεία και λήκυθοι, ών μία κυρίους είνε
αξία λόγου* αύτη έχει γραφήν είκονίζουσαν άνδρα όχούμενον έπι
καμήλου, φέρει δε και έπιγραφην «Καλός Μίκων», ώς φαίνεται. Έν
ετέρα έρυθρομόρφω ληκύθω, τεθραυσμένη και έλλειπει, υπήρχε νε-
κρική παράστασις, τάφος και παρ' αυτόν έφιππος νεανίας, ό'πισθεν