Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 6.1890

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ.— ΕΤΟΣ 1890.—ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 137

γυνη καΟημένη επί έδρας πολυτελούς άνευ άνακλίσεως, ένδεδυμένη
ποδηρη χιτώνα και μακρόν ίμάτιον άπο της κεφαλής· εικονίζεται
δε αύτη άντο:>πη, τους βραχίονας έχουσα διεστηκότας και συμμε-
τρικώς προς τα άνο) άνυψοψ,ένους και τάς χείρας ήνεωγμένας. Υ-
περάνω της μορφής ή επιγραφή :"

Ασκληπιας
Καστρικια

Γράμματα ρωμ,. χρόνοον. (Εύρετ. Γεν. Έφορ. 158 5).

4. Στήλη επιτύμβιος έκ λευκού λίθου όρθογιονίου σχήματος, υψ.
0,5 5, πλ. 0,26. Ύπό άέτοψ,α άπλοΰν κοίλοψα ναϊδιόμορφον το-
ξοειδές* έντδς τούτου γυνη άντωπη ένδεδυμένη ποδηρη χιτώνα και
ίμάτιον μακρόν περιεστραμμένον. Κάτο)θεν του αετώματος ή επι-
γραφή :

Ζωσιρνη ρ
Γαιου θυγατη

Γράμματα καλών ρωμ. χρόνων. (Εύρετ. Γεν. Έφορ. 1586·).

5. Στήλη επιτύμβιος έκ λευκού λίθου τετραγ. υψ. 0,43, πλάτ.
0,43 μετ' ακροκεράμων. Ύπο το γεΐσον, έφ' ού ή κατοοτέρο) επι-
γραφή, παρίστανται τρεις μορφαί, ων αί μεν δύο κατά τα άκρα είσί
κατά κρόταφον είκονισμέναι, ή δ' έν τώ μέσω άντο^πή. Παριστά
δε ή κατά το άριστερον άκρον άνδρα ένδεδυμένον μακρόν ίμάτιον
και κρατούντα έν τη δεξιά πραγμά τι δυσδιάκριτον. Ό κατά το
μέσον, άνηρ και ούτος, ένδεδυμένος δμοιον ποδάρες ίμάτιον περι-
εστραμμένον, κρατεί έν τ?) καθειμένη αριστερά κύλινδρον, την δε-
ςιάν εχοον προ του στήθους. Ή κατά το δεξιον δε άκρον μορφή είνε
γυνη πεπλοφόρος άνέχουσα τον πέπλον προ του προσώπου δια της
δεξιάς. Έπί του γείσου ή επιγραφή :

Γαιος Γαΐ',υ Γαιος Γαιου Ειρήνη
Αζηνιευς Αζηνιευς Αυρηλια

Γράμματα ροψ,. χρόνων. Έπί των άναγλύπτων μορφών 'ίχνη χρώ-
ματος ερυθρού. (Εύρετ. Γεν. Έφορ. 1587).

6. Στήλη επιτύμβιος έκ λευκού λίθου, όρθογίονίου σχήματος,
άποκεκομμένη τά κάτω και ελλιπής· υψ. 0,44, πλ. 0,28. Ύπο
αέτωμα κοίλο^μα ναϊδιόμορφον τοξοειδές, έντος του οποίου γυνη άν-
τωπή (άποκεκρουσμένη το πρόσωπον) χιτώνα φέρουσα ποδηρη και