Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 6.1890

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1890. — ΙΑΝΟΤΑΡΙΟΣ 7

στήλες, προεκτείνει έπιδεικτικώς τάς χείρας, ή άλλη δε άντωπη
το σώμα αποκλίνει, εν εΐδει σταυρού, τάς χείρας άδηλον τί εκφρά-
ζουσα. Ή γραφή δεν διατηρείται καλώς. ( Εύρετ. Γεν. Έφορ.
αρ. 1264).

β. Ήμίλευκος λήκυθος ύψ. 0,22. Εικόνα εχει Νίκης πτερωτής
κρατούσης φιάλην και οίνοχόην. Ή Νίκη φέρει ποδήρη χιτώνα
και ίμάτιον. Αϊ χείρες και το πρόσωπον λευκά. Γραφή αρχαϊκή.
( Εύρετ. Γεν. Έφορ. αρ. 1265 ).

7. Λήκυθος, υψ. 0,21, τ6 έδαφος έχουσα κατά την κοιλίαν ήμί-
λευκον μεν το άνω μέλαν δέ το κάτω. Έπι τοΰ ήμιλεύκου με-
λανόμορφος ή έξης παράστασις. Νίκη ιπταμένη κρατούσα λύραν
και άντιμέτο)πος ταύτης ετέρα Νίκη πτερωτή Ιστάμενη, κρατούσα
δαδ α έν έκατέρα των χειρών. ΓΗ Ιπταμένη φαίνεται ώσει
λαμβάνουσα την διά της αριστεράς κρατουμένην. Ή γραφή είναι
δι'έγκεχαραγμμένου περιγράμματος πεποιημένη ταχεία καΐ αμε-
λής. (Εύρετ. Γεν. Εφορείας άρ. 1266 ).

8. Μικρά έρυθρόμορφος λήκυθος υψ. 0,18. Εικόνα εχει νεανίου
έν ίματίω περιβεβλημένου* ό'πισθεν τούτου τετράγωνος βωμός,
γραφή κοινή. ( Εύρετ. Γεν. Έφορ. άρ. 1267 ).

9. Μικρά έρυθρόμορφος λήκυθος υψ. 0,16. Γυνή βαίνουσα προς
βωμόν, άλλ' εις τά οπίσω την κεφαλήν έστραμμένην έχουσα και
κρατούσα έν ταΐς χερσι δυσδιάκριτα άντικείμενα. Γραφή ταχεία.
(Εύρετ. Γεν. Έφορ. άρ. 1268).

10. Μελανόμορφος μικρά λήκυθος ύψ. 0,19. Εικονίζεται έν
μέσω κλίνη, έφ' ής άνηρ έξηπλοψ.ένος και παρ' αΰτώ καθημένη
γυνη παίζουσα λύραν εκατέρωθεν δύο Ιππείς έπι ίθυφαλλικών ΐππο>ν
γραφή ταχεία, έγκεχαραγμένη· τά γυμνά μέλη της γυναικός λευκά.
( Εύρετ. Γεν. Έφορ. άρ. 1270 ).

11. Όμοία λήκυθος μετά της αύτης περίπου παραστάσεως-
εκατέρωθεν άντι Ιππέων καθήμεναι έπι σκίμποδος γυναίκες. Γραφή
χειρωνακτική. (Εύρετ. Γεν. Έφορ. άρ. 1270 ).

12. Λήκυθος έντελώς όμοία τη προηγουμένη, ολίγον μικροτέρα.
( Εύρετ. Γεν. Έφορ. άρ. 1271 ).

13. Άγγειον σχήματος ληκύθου μετά μικροϋ λαιμού και ευρείας
κοιλίας, μελανόμορφον δι' έγκεχαραγμένου περιγράμματος. Είκο-