Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 6.1890

8 ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1890.— ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

νίζονται τρεις δπλΐται μαχόμενοι* γραφή αρχαϊκή, ταχεία. ( Εύρ.
Γεν. Έφορ. άρ. 1272 ).

14. Άγγεΐον δμοίου σχήματος τω προηγουμένω* σώζονται έκ
της παραστάσεως ιχνη δύο μορφών Ισταμένων και τρίτη παρ' αύ-
αύτοΐς δπλίτου έν πανοπλία. ΈπΙ τής άσπίδος τούτου και τοΰ
θώρακος στίγματα έρυθρά. Γραφή ταχεία. ( Εύρετ. Γεν. Έφορ.
άρ. 1273 ).

15. ΆγγεΤον δμοίου σχήματος* εικονίζονται τρεις μορφαι φεύ-
γουσαι και χειρονομοΰσαι κατά τον αύτδν τρόπον συμμετρικώτατα.
Γραφή ταχεία και έφθαρμένη. ( Εύρετ. Γεν. Έφορ. άρ. 4274).

16. Κύλιξ μέλαινα έχουσα εσωτερικώς κοσμήματα άνθεμιοειδή
έγκεχαραγμένα. ( Εύρετ. Γεν. Έφορ. άρ. 1275 ).

17. Λύχνος πήλινος μέλας μετά καλύμματος, ούτινος ή όπή,
ένθα ή θρυαλλίς,έχει σχήμα κεφαλής λέοντος. (Εύρ. Γεν.'Εφ. 1276).

18. Δύο άλαβάστρινοι πυξίδες μετά καλυμμάτο^ν. ( Εΰρετ.
Γεν. Έφορ. άρ. 1277-1278 ).

19. Έρυθρόμορφος κάλπη δίωτος μετά καλύμματος υψ. 0,24.
Ή περι την κοιλίαν παράστασις χωρίζεται εις δύο μέρη δι' εικό-
νος πτερωτής Νίκης φευγούσης (του γνωστού τύπου τής του Άρ-
χέρμου) ύπδ έκάστην λαβήν. Και ένθεν μεν εικονίζονται τρεις γυ-
ναίκες κρατοΰσαι έναγίσματα, ένθεν δε δύο ετεραι, ών ή μία
κρατεί πυξίδα, ή ετέρα δέ κάνιστρον και ταινίαν. Ή γραφή είναι
ταχεία και άμελής. ( Εύρετ. Γεν. Έφορ. άρ 1279 ).

20. Κάλπη όμοια τ9) προηγουμένη ελλιπής τ6 ?ίμισυ και συμ-
πεπληρωμένη. Ή παράστασις τοΰ σωζομένου αύτής μέρους φαί-
νεται ή αύτη περίπου ή έπι τής προηγουμένης- α'ι ύπδ τάς λαβάς
Νίκαι ε'ισί κατακρόταφον ε'ικονισμέναι και οΰχι φεύγουσαι, άλλ'
Ιπτάμεναι μάλλον. Σώζεται δέ τδ έτερον μέρος τής κυρίας παρα-
στάσεως, ήτοι δύο γυναίκες, ών ή μία κρατεί πυξίδα και ή ετέρα
κάνιστρον. Μεταξύ τούτων πτηνδν (ταώς ;) ύπδ την πυξίδα τής
πρώτης. ΓΗ γραφή τής αύτής άμελοΰς τέχνης. (Εύρετήριον Γεν.
Έφορ. άρ. 1280).

21. Κάλπη μέλαινα έχουσα περι την κοιλίαν κόσμημα έκ φύλ-
λων λευκών μικρών εναλλάξ και μεγάλων, πλήρης όστών ώς άνευ-
ρέθη. (Εύρετ. Γεν. Έφορ. άρ. 1281).