Kunsthistorische Sammlungen des Allerhöchsten Kaiserhauses <Wien> [Hrsg.]
Jahrbuch der Kunsthistorischen Sammlungen des Allerhöchsten Kaiserhauses (ab 1919 Jahrbuch der Kunsthistorischen Sammlungen in Wien) — 19.1898

Abhandlungen
Schlosser, Julius von: Tommaso da Modena und die ältere Malerei in Trevisio
Julius von Schlosser.

devotus et misericors, multarumque scien-
tiarum et in multis claruit miraculis.

35. B. Hisnardus von Vicenza. B. Fr. Isnardus Vicentinus ord. Praed. fuit vir

valde religiosus, magnus animarum zelator,
fervens et excellens praedicator, per quem
deus multa miracula fecit.

36. B. Johannes von Vicenza, mit einem Feder- Br. Fr. Joannes Vicentinus ord. Fr. Praed., fuit

messer, die Feder gegen das Licht haltend gloria sanctitatis, vir famosus, eximius, prae-

(Tafel XXV). dicator gloriosus, in vita moribus et doctrina

omnibus exemplaris, in multis claruit vir-
tutibus et miraculis.

37. Albertus Magnus, als Bischof von Regens- B. Fr. Albertus Coloniensis de provinc. Theo-

burg mit der Mitra (Tafel XXV). toniae ord. Fr. Praed., episc. Ratisponensis,

fuit virgo, magister in sac. theol. excellen-
tis doctrinae, sicut eius scripta multa in omni
scientia declarant, multa miracula fecit.

38. B. Johannes von Sachsen. B. Fr. Joannes de Saxonia de provinc. Theot.

. . ord. Fr. Praed., episc. Bosniensis, fuit prae-

dicator egregius et in multis Unguis ex-
cellens, magister in sac. theol., compilavit
Summam Confessorum et in multis claruit
miraculis.

3g. B. Raimund von Pennafort B. Fr. Raymundus de Peniafort de provinc.

Hysp. ord. Fr. Praed. vir maximae sancti-
tatis, excellens doctor in iure canonico,
compilavit Decretales a summis pontifici-
bus decretas, in multis claruit miraculis.

40. B. Jordanus von Sachsen. B. Fr. Jordanus Saxo de provinc. Theot. ord.

Fr. Praed. fuit vir speculum religionis,
virgo, fuit in sac. theol. doctor egregius
ac multis claruit miraculis.

Die in dem Sockel unter den Porträten 1 (in Medaillons mit gothischen Vierpässen etc.) stehenden
kurzen Tituli nennen (1. Reihe) die Provinzen des Ordens: Spanien, Frankreich, Rom, Deutschland,
Polen, Griechenland, Aragon, Provence, obere Lombardei (westliches Oberitalien), Dalmatien, Tou-
louse, untere Lombardei (östliches Oberitalien mit den Marken), Königreich Neapel, Ungarn, Eng-
land, Dacien, Jerusalem, Böhmen, Sachsen, Sicilien (Trinacria).

Die zweite Reihe bringt die Namen der Convente in der Ordensprovinz, der Treviso zugehört,
der unteren Lombardei: Bologna, Faenza, Venedig, Treviso, Reggio d' Emilia, Mantua, Fermo,
Modena, Civitanova, Forli,'Vicenza, Ravenna, Cesena, Imola, Pesaro, Urbino, Camerino, Cingoli (bei
Macerata), San Domenico in Venedig, Verona, Parma, Padua, Jesi, Ferrara, San Severino, Trient, Ascoli,
Ancona, Rimini, Fano, Recanati, Riva, Bozen, Chioggia, Capodistria, Udine, Fabriano, San Domenico
in Ascoli.

Endlich die Reihe der Ordensgenerale von Sanct Dominicus (1.) an: 2. Jordanus de provincia
Theotonica. 3. Raymundus de provincia Hysp. 4. Joannes de prov. Theot. 5. Humbertus de prov.
Franciae. 6. Joannes de Vercellis. 7. Munio de prov. Hysp. 8. Stephanus de Bisunctio de prov. Fran-
ciäe. 9. Nicolaus de Tarvisio (Benedict XL). 10. Albertus Januensis. n. Bernardus de prov. Tolosana.

' Betreffs der Vertheilung dieser Inschriften siehe das Schema bei Federici I, Taf. I.