Boccaccio; Dramatisierung 9
gungsdarstellung in der bildenden Kunst. Damit ist zugleich der Weg
von der um der christlichen Auslegung willen über die um der subjekti-
vistischen Auslegung willen zu der um ihrer selbst willen erzählten
Fabel vollendet.
Sannazaro, Salices, Ausg. Venedig 1535, I, 41, bei der Schilderung der von Satyrn
verfolgten Nymphen:
. . . jamque in fluvium se mergere adortae,
Membra reclinabant, et aquas prono ore petebant,
Cum subito obriguere pedes, lateque per imos
Exspatiata ungueis radix fugientia tardat,
Adfigitque solo vestigia. Tum vagus ipsis
Spiritus emoritur venis, indignaque pallor
Occupat ora, tegit trepidantia pectora cortex.
Nec mora: pro digitis ramos exire videres,
Auratasque comas glauca canescere fronde.
Et jam vitalis nusquam calor, ipsaque cadunt
Viscera paulatim venienti frigida ligno.
gungsdarstellung in der bildenden Kunst. Damit ist zugleich der Weg
von der um der christlichen Auslegung willen über die um der subjekti-
vistischen Auslegung willen zu der um ihrer selbst willen erzählten
Fabel vollendet.
Sannazaro, Salices, Ausg. Venedig 1535, I, 41, bei der Schilderung der von Satyrn
verfolgten Nymphen:
. . . jamque in fluvium se mergere adortae,
Membra reclinabant, et aquas prono ore petebant,
Cum subito obriguere pedes, lateque per imos
Exspatiata ungueis radix fugientia tardat,
Adfigitque solo vestigia. Tum vagus ipsis
Spiritus emoritur venis, indignaque pallor
Occupat ora, tegit trepidantia pectora cortex.
Nec mora: pro digitis ramos exire videres,
Auratasque comas glauca canescere fronde.
Et jam vitalis nusquam calor, ipsaque cadunt
Viscera paulatim venienti frigida ligno.