Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

ΑΡΧ. ΔΒΛΤΙΟΝ ΤΟΤ ΕΤΟΤΣ 1888. — ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 21

έργασίαι προς τοποθέτησαν και κατάταξαν των έν τοις Μουσείοις
αγαλμάτων έξηκολούθησαν κατά τόν μήνα Ίανουάριον έν τω Μου-
σείω της Ακροπόλεως. Τά έν τη μεγάλη αρχαϊκή αϊθούση πρό-
χειρα κτιστά βάθρα άντικατεστάθησαν νυν διά λιθίνων, ώστε τά
έν τ?ί αίθούση ταύτη διετάχθησαν πλέον οριστικώς. Γίνονται δέ
και ξύλιναι άρχαιοθήκαι περί τους τοίχους και άλλα βάθρα έν ταΐς
λοιπαΐς του Μουσείου α'ιθούσαις προς όριστικην πλέον τοποθέτησιν
τών τε αρχαιοτέρων και των νεωτέρων εύρηρ,άτων.

^) Οικοδομή δευτέρου Μουσείου εν ττ} ^Ακροττολει.

Επειδή το Μουσεΐον της Ακροπόλεως δεν έπαρκει πλέον διά
τά πολλά έν ταΐς άνασκαφαΐς καθ' έκάστην γινόμενα ευρήματα,
απεφασίσθη ή οικοδομή και ετέρου Μουσείου πλησίον του πρώτου,
προς άνατολάς αυτού, ένθα υπήρχε χώρος κατάλληλος προς τοΰτο.
"Ηρςατο δέ ή οικοδομή αύτη, ώστε έλπίζεται δτι θέλει περατωθή
εντός δύο περίπου [Ληνών. Έν τω δευτέρω τούτω Μουσείω θέλουσι
τοποθετηθή τά ηττονος λόγου άξια άρχαΐα, γλυπτά, αγγεία, αρχι-
τεκτονικά κτλ. Ουτω θέλει χρησιμεύει κυρίους προς σπουδην, ώστε
δεν θά είνε προσιτόν ε'ις τό δημόσιον άλλ' ε'ις μόνους τους αρχαιο-
λόγους, άρχιτέκτονας και πάντας έν γένει τους ένδιαφερομένους
ίδιαζόντο^ς διά την άρχαίαν τέχνην.

3) Οικοδομικοί έρηασίαο εν τω Κεντροκω Μουσείω.

Απεφασίσθη υπό της Κυβερνήσεως ή ώς τάχιον άποπεράτω-
σις τών οικοδομημάτων του Κεντρικοί) Μουσείου, προσληφθέντος
ώς άρχιτέκτονος του κ. Έρνέστου ΖϊΙΙβΓ. Ούτο^ προ μηνών ηρξατο
ήδη ή οικοδομή της Δ'. πλευράς, ήτις και περατοΰται έντός μηνών
τινο>ν προσεχώς δέ άρχεται και ή οικοδομή της κεντρικής πλευ-
ράς. Έπειδη δέ τό φώς τών αιθουσών τών τριών ώκοδομημένων
πλευρών δεν εινε έπαρκές, απεφασίσθη ή μεγέθυνσις τών παραθύ-
ρων, ητις και έξετελέσθη ηδη έν τρισίν αίθούσαις, ταις άριστερά
τω είσερχομένω εις τό Μουσεΐον.

^5) 'Ίδρυσις Άρχαιοφυλακείου εν τω Κεντρ. Μουσείω.
Συσσο^ρευθεισών πολλών μικρών άρχαίίον έν τω Γραφείω της Γε-