Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888 — ΙΟΥΛΙΟΣ

γου ), εφ* ης σώζεται το άνω ήμισυ όπλίτου, φέροντος κράνος και
ασπίδα, και ύψοΰντος την ξίφος κρατούσαν δεξιάν, όπως κατενέγκη
κτύπημα κατά εχθρού, έφιππου ϊσως, ούτινος σώζεται ή αριστερά
χειρ, δι' ης αναχαιτίζει ούτος την όρμήν της κρατούσης τό ξίφος
χειρός του όπλίτου. Κάτω, προ της όσφύος του όπλίτου, σώζεται
πρόσθιος πους καλπάζοντος ίππου. Ή παράστασις ήτο ϊσως Άμ.α-
ζονομ.αχία. Τέχνη κοινή, διατήρησις ούχί καλή. "Υψ. 0,42 πλ.
0,32. Ευρέθη έν Νεμέα ενθα κατεσχέθη υπό του ανακριτού κ.
Κυριακοπούλου. [Εύρετ. Γεν. Έφορ. 623 ].

^4. "Οκτακόσια τεσσαράκοντα νομίσματα χαλκά, κατιωμένα
και άχρηστα τα πλείστα. Επίσης δέκα και τέσσαρα άργυρά,
όγδοήκοντα εξ πήλινοι ψήφοι περιφερούς σχήματος και επιμήκους
( εισιτήρια θεάτρου ; ) έφ' εκάστης των όποιων άναγεγραμ,μένον
κύριον όνομα (ϊδ. σ. 86 αρ. 3 ) και δύο λεπτά φύλλα χρυσού.
Ευρέθησαν έν ταΐς έν Μαντινεία άνασκαφαΐς της Γαλλικής Σχο-
λής. [ Εύρετ. Γεν. Εφορείας 619-621].

15. Επιτύμβιος κιονίσκος, έφ' ού έπιγραφή :

Θραξ
Γετου
Μαρωνίτης

Ευρέθη έν τή κατά τήν όδόν Σόλωνος οικία Α. Δεκαρώνια, ύφ' ού

και έδωρήθη. [ Εύρετ. Γεν. Εφορείας 624 ].

β. Πλάξ εξ Ύμητ. μαρμ. ( μήκ. 0,27 πλ. 0,30), έφ'ής:

Εστιαιος
Πατρωνο[ς]
Υβαδης

Ευρέθη έν τω ενταύθα Όλυμπιείω, έμπροσθεν του Ζαππείου με-
γάρου [Εύρετ. Γεν. Εφορείας 625 ].

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Β'.
Ά,νασκαφαΙ κοτ.Ι εύρήμ-ατα,.

Του σπουδαιοτάτου κατά τον παρελθόντα μήνα Ίούνιον ευ-
ρεθέντος άναγλύφου της Αθηνάς, του έν σελ. 103 περιγραφομένου,