Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888 — ΙΟΤΝΙΟΣ Η7

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Γ'.
Έρ ν*3ί «6 κ % I ΜουοεΙ'α.

1 ) Μουσβΐα ΆκροπόΧεως.

Άνασκαπτομένου του εδάφους του Μουσείου ( ΐδ. ανωτέρω
σ. 104) βραδέως βαίνουσίν αΐ προς τοποθέτησιν και κατάταξαν των
άγαλμάτοον και λοιπών ευρημάτων έργασίαι. "Ηρξαντο δέ προς
τούτοις έν τω Μουσείω τούτω έργασίαι προς έπίστρο)σιν του εδά-
φους δια μωσαϊκοί) και προς [χεγέΟυνσςν των παραθύ-
ρων^ διότι τ6 εις τ6 Μουσεΐον είσερχόμενον φως ητο ανεπαρκές.

ί£) Έργασίαι εν ττ} ΆκροττόΧεο.

Εξακολουθεί ή κατεοάφισις των παρά τά Προπύλαια μεσαιω-
νικών και νεωτέρων τειχών ( ίδ. σ. 92 άρ. 2 ) ήτις ήνεγκεν εις
φως κατά τον μήνα τούτον και τά έν σ. 1 10 κτέ. άρ. 1-9 ευρήματα.
Γίνονται δέ έργασίαι και έν τω ΠαρΟενώνε προς άνακάθαρσιν
του δαπέδου άπο των έπ' αυτού άχρηστων λίθο>ν. Εντός των λίθων
τούτων ευρέθησαν αΐ έν σελ. 114 κτέ. άρ. 1-3 έπιγραφαί.

3) Έργασίαι εν τω εττίγραφικω Μουσείω.

Περι των έν τω έπιγραφικω Μουσείω γινομένων εργασιών προς
συναρμολόγησιν τών επιγραφών και σύνταξιν του καταλόγου άνα-
φέρει εκθεσις τοϋ Λόλλιγκ τά έξής ;

1. » Μεταξύ τών εϊς το Μουσε"ίον εΐσκομισθέντων μικρών τε-
μαχίων ευρέθη το έξης :

α]λα[μ
λεν

αι · [τ
ο

'Άνωθεν του πρώτου στίχου σώζεται το άνω άκρον της έμπρο-
σθεν επιφανείας του έκ λευκού μαρμάρου λίθου, ό δέ χαρακτήρ της
γραφής άποδεικνύει σαφέστατα, οτι το νέον τεμάχιον άνήκει εις
την περίπυστον έπιγραφήν, δι' ής έκανονίσθησαν τά προς την
« ές Σαλαμίνα » κληρουχίαν.

» Ένεκα του μεγάλου ένδιαφέροντος, '6 κινεί τούτο το άρχαιό-
τατον πάντων τών Αττικών ψηφισμάτοίν — ό γάρ κανονισμός της
εις Σαλαμίνα κληρουχίας ήν ό ύπογραμμός διά πάσας τάς μεθεπο-
μένας — ύπ' οψι.ν δ' έχων τά περι του ψηφίσματος δημοσιευθέντα
παρά του ΚοβΗΙβΓ έν ΜίΐΐΗ. <1. 9ΓθΗ. ,ίηδί. IX (1884) σ. 117
κτέ., του ΚϊγοΗΙιοΓΓ έν τω I. Α, IV 2 σελ. 56 ύπ' άρ. Ια , του