Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

ΑΡΧ. ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΟΤ ΕΤΟΥΣ 1888. — ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

έ'γγραφον βεβαιούν την κατάθεσαν ταύτην, 8 θέλετε διαφυλάττει εν
τοις άρχείοις ημών. "Αν δέ τα αρχαία ταύτα προέρχονται έξ ανα-
σκαφών γενομένων δαπάναις της Άρχ. Εταιρίας, πρέπει να υπο-
βάλλετε συγχρόνως άντίγραφον του καταλόγου και εις τον πρόε-
δρον της Εταιρίας ταύτης.

β') "Οταν κατατίθετε αρχαία είς ετερόν τι Μουσεΐον η Συλλο-
γήν η οιονδήποτε δημόσιον η δημοτικον κατάστημα, δέον να συν-
τάσσετε κατάλογον έν διπλώ- και το μέν έτερον τών αντιγράφων
θέλετε παραδίδει είς τον παραλαμβάνοντα, το δε άλλο συν τω πρω-
τοκολλώ της, παραδόσεο>ς, θέλετε υποβάλλει είς την Γενικην Έφο-
ρείαν, συμφώνως τοις έν τω άρθρω 8 έδ. ε'. του ανωτέρω διατάγ-
ματος διατασσομένοις. Εννοείται οτι κατα τον αυτόν τρόπον
θέλει γίνεσθαι ή παράδοσις και τάς αύτάς υποχρεώσεις έχετε, προ-
κειμένου περί άρχαί(ον, α κατατίθετε έν τοις Μουσείοις της Αρ-
χαιολογικής η άλλης τίνος Εταιρίας.

γ') Οί υποβαλλόμενοι κατάλογοι δέον να είνε υπογεγραμμένοι
και μονογραφημένοι παρά τε του παραδίδοντος και του παραλαμ-
βάνοντος.

^) Δια Β. Διατάγματος άπο 29 Δεκεμβρίου 1887 ό έν τη
περιφέρεια Αργολίδος και Κορινθίας τοποθετημένος έφορος αρ-
χαιοτήτων Β. Χτάης μετετέθη είς Άθηνας προσκολληθείς κατά
πρότασιν του Γενικού Εφόρου είς το Κεντρικόν Μουσεΐον ως επι-
μελητής τών Συλλογών τών αγγείων, ειδωλίων και λοιπών μικρο-
τεχνημάτων.

3) Το έν τ'?) ορχήστρα του θεάτρου του Βάκχου άπ6 πολλών
ετών κατεσκευασμένον γνο^στον ξύλινον Φυλακε&ον αντικατε-
στάθη δι' ετέρου έκ πλίνθο)ν, κτισθέντος ουχί πλέον έν τη ορχήστρα,
άλλα πέραν αύτης, έπί του κατεστραμμένου νοτιοδυτικού μέρους
του κοίλου. Τοιαύτα ομοιόμορφα Φυλακεΐα, οίον τ6 νϋν κατασκευα-
σθέν, θέλουσι κτισθή και έν τοις λοιποις άρχαιολογικοϊς τόποις
τών Αθηνών.