Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

28 ΑΡΧ. ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΟΤ ΕΤΟΥΣ 1885. — ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

38) Τύπος πήλινος πρός χύσιν χαλκών κατόπτρου. Έπί της
μιας ό'ψεως εικονίζεται πτερυγοφόρος άνηρ, έχων καΐ έπί των πο-
δών μικράς πτέρυγας, φεύγων προς αριστερά και κρατών εν ταΐς
χερσί στεφάνους. "Οπισθεν άνθέμιον.

39) Ήμίλευκος λήκυθος (υψ. 0.16). Μορφή γυναικεία έξηλειμ-
μένη κρατούσα κισσού κλάδον.

40) Τρεις μικραί λήκυθοι (ΰψ. 0,21). Έπί τής μιας εικονί-
ζεται Ερμής φεύγουν μετά κηρυκείου, έπί της ετέρας πτερυγοφό-
ρος γυνη, και έπί της τρίτης φεύγουσα γυνη. Τέχνη κακόζηλος.

41) Τρεις μικρότεραι λήκυθοι (υψ. 0,18). Έπί της μιας εικο-
νίζεται κόρη κρατούσα κάτοπτρον, έπί της ετέρας Έρμης και προ
αυτού πτερυγοφόρος γυνη (Νίκη) φέρουσα πράγμα τι (άκροστόλιον;).
Ή τρίτη ούδεμίαν εχει μορφην.

42) Πέντε ληκύθια διαφόρου μεγέθους άνευ γραφών.

43) Πέντε έτερα μικρά αγγεία διαφόρου σχήματος (άρύβαλοι
κυρίως) άνευ γραφών. (Εύρετηριον Γεν. Εφορείας 435-440 και
444-466).

•4^) Μέγας άμφορεύς (ΰψ. 0,70), άγνωστου προελεύσεως, τοϋ
γεωμετρικού καλουμένου ρυθμού, εχο^ν γραπτάς ζώνας έξ άρχι-
τεκτονικών κοσμημάτων κατά την κοιλίαν και τον λαιμόν. "Ε-
κείτο προ χρόνων, ώς φαίνεται, έν τοις ύπογείοις τοϋ Κ. Μουσείου,
εις πολλά τεμάχια τεθραυσμένος, ά νυν συνεκολληθησαν. (Εύρετ.
Γεν. Έφ. 441).

■\Ξ>) Μικρά γυναικεία κεφαλή (προσωπίς) πηλίνη, και δύο μι-
κρά ύέλινα αγγεία, άσημαντα πράγματα έκ πολλών άχρηστων άρ-
χαίων ευρεθέντων έν τη θέσει «Λιανοκόκκαλο» της περιφερείας Βοι-
νεσίου (παρά τη Καρδίτστ;) και κατασχεθέντων ύπ6 του Ειρηνο-
δίκου Νειρουπόλεως (Εύρετ. Γεν. Έφορ. 442).

α') Χαλκή πλάξ (μηκ. 0, 25) έχουσα άνάγλυπτον την έξης πα-
ράστασιν: Αριστερά άρχεται ή είκών διά δύο ισταμένων μορφών,
ών ή πρώτη γυνη το στήθος ήμίγυμνον εχουσα' παρ' αύτη ΐσταται
νεανίας έπακουμβών έπί ποιμενικής ράβδου στηριζομένης έπί βράχου,
έφ' ου κάθηται άνηρ παίζουν λύραν παρ' αύτώ έτερος, έπίσης έπί