Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

40 ΑΡΧ. ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΟΤ ΕΤΟΤΣ 1888. — ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

κ. Μπρόσαρ δώδεκα αρχαία, ών δύο πήλινα αγγεία, δύο δοχεία (;)
επτά αγαλμάτια διαφόρου μεγέθους και εις χαλκοΰς ταύρος. Την
κατάσχεσιν ένηργησεν ό ύπενωματάρχης Ν. Τζίκος.

3) Ή ύπομοιραρχία Καρδίτσης κατέσχε δια τοΰ Σταθμάρ-
χου Φαναριού παρά χωρικοχς ένεργησασι παρανόμους άνασκαφάς διά-
φορα αρχαία, ητοι πηλίνην προτομήν γυναικείαν, δύο ύέλινα αγγεία^
είκοσι χαλκά νομίσματα κτλ. Τά άρχαΐα ταϋτα εστάλησαν ύπδ
της κατασχούσης Αρχής εις τον εν Καρδίτση Εισαγγελέα.

^) Διά Β. Διατάγματος άπο 22 Φεβρουαρίου ό έφορος αρ-
χαιότητος Γ. Ααμπάκης έτοποθετήθη έν ττί αρχαιολογικοί πε-
ριφέρεια του νομοΰ Λακωνίας ώρίσθη δ' αύτω διά της άπο 26 Φε-
βρουαρίου υπουργικής διαταγής εδρα ή Σπάρτη.

15) Τοϋ εφόρου των έν Όλυμπία άρχαιοτήτων αίτησαμένου να
σταλ'Τ] έπειγόντως ε'ις Όλυμπίαν εις των άρχαιοτέρων εφόρων "ίνα
βοηθήση αύτω νά προβή εις έξέλεγξιν τών έν τω Μουσείω χαλκών,
διετάχθη διά του άπο 29 Φεβρουαρίου υπουργικού εγγράφου νά
μεταβή έκεϊσε ό έφορος τών έν Θεσσαλία άρχαιοτητο)ν Δ. Φί-
λιος. Άλλ' έ'νεκα οικογενειακών άναγκών δεν έδυνηθη ούτος νά
έκτελέση την διαταγήν ταύτην μη δυνάμενος δε ούδ' έν τω μέλ-
λοντι νά άπέρχηται έξ Αθηνών κατά τάς εκάστοτε άνάγκας τής
υπηρεσίας ύπέβαλεν εις το ύπουργεΐον την εξής άπο 2 Μαρτίου
παραίτησιν :

» Εύσεβάστως υποβάλλω ύμΐν διά τής παρούσης μου την παρά-
κλησιν περι άπαλλαγής άπο τών άνατεθειμένων μοι καθηκόντων ώς
έφόρω τών έν Θεσσαλία άρχαιοτήτων.

» Ή πάθησις τών οφθαλμών τής γυναικός μου δεΐται δυστυχώς,
Κύριε 'Υπουργέ, συντόνου θεραπείας, τοΰτο δέ καθίστα άδύνατον
την άπομάκρυνσίν μου έξ Αθηνών κατά τάς εκάστοτε άνάγκας
τής υπηρεσίας ».

Ή παραίτησις αύτη έγένετο δεκτή διά του άπο 4 Μαρτίου Β.
Διατάγματος. Εις Όλυμπίαν άποστέλλεται έπειγόντως έ'τερος
έφορος.