Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888. - ΜΑΡΤΙΟΣ 47

κοινής ροομαϊκής τέχνης" ε') ποΰς αγάλματος μετά βέρους του στη-
ρίγματος αυτού. Έν τω στηρίγματα τούτου είνε άναγεγραμμένη ή
έν σ. 33 άρ. 4 επιγραφή « Θεόφιλος εποίεί.» Ευρέθησαν όέ και
10 έπιγραφαί, ψηφίσματα και αναθηματικά! έπιγραφαί έπι βάθρο;>ν,
ών ρ.ία γνο>ρίζει ή μι ν τεχνίτην Πρωτογενην Κάρπου Πάριον.

Τρίτη ανασκαφή έγένετο εις « Κατάπολα » ( λιμένα ), έν δημο-
σία δοω, ένθα ΰπάρχουσι λείψανα αρχαίων οικοδομημάτων και
ενεπίγραφα βάθρα. Ευρέθησαν τεμάχιον ανάγλυφου, έν ω δύο κΰνες
διώκουσι τέσσαρας συάγρους, και έπιγραφαί τίνες ρωμαϊκών και
βυζαντινών χρόνο^ν.

Τετάρτη ανασκαφή έγένετο έν Αίγιάλη εις θέσιν « Βίγλα » έν
άγρώ Γεωργίου Θεολογίτου, δι' ής απεκαλύφθη μαρμάρινον ήμικυ-
κλικόν το σχήμα οικοδόμημα, έννέα έχον βαθμίδας.

Τέλος δε έγένοντο δοκιμαστικαί τίνες άνασκαφαι έν Άρκεσίνη,
έν αίς ευρέθησαν περί τα δέκα τεμάχια έπιγραφών και 60 χρυσά
νομίσματα βυζαντινών χρόνο:>ν.

Τα ευρήματα ταΰτα έκομίσθησαν άπαντα εις το έν Σύρω Μου-
σεΐον. Μόνον τα χρυσά νομίσματα και ή άνο>τέρω υπό στοιχεΐον γ'.
γυναικεία κεφαλή κομίζονται ένταϋθα, ΐνα κατατεθώσ-,ν έν τω Έθν.
Κεντρικώ Μουσείω.

[Έξ αναφοράς του εφόρου των εν το~ς νήσοις αρχαιοτήτων Π. Καστρωμένου }.

* Ανασκαφαι εν Μυκήναις*

Έπανελήφθησαν τη 8 Μαρτίου αί υπό τής Αρχαιολογικής
Εταιρίας δια τοΰ εφόρου τών έν Ακαρνανία και "Αρτη αρχαιοτή-
των Χ. Τσούντα ένεργούμεναι άνασκαφαι και διεκόπησαν αύθις τη
17 τοΰ αύτοΰ μηνός, του ενεργούντος αύτάς έφόρου μεταβάντος εις
Όλυμπίαν προς έκτέλεσιν άλλης υπηρεσίας (ιδ. σ. 40 άρ. 5 ). Έν
τω χρονικω τούτω διαστήματι έκαθαρίσθη εντελώς θολο>τός τάφος3
άπό τοΰ παρελθόντος έτους ανακαλυφθείς" εύρημα ούδέν έγένετο,
διότι ό τάφος ήτο προ χρόνων σεσυλημένος.

6) Άνασκαφαϊ εν τω ενταύθα ΌΧνμττιβίω και εν 'ΕΧευσΐνι.
Έπανελήφθησαν αί υπό τής Αρχαιολογικής Εταιρίας άπό τοΰ