Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

50 ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888 — ΜΑΡΤΙΟΣ

δάσωσιν ειδικώς, δαπάναις του Κράτους, ό μεν άρχαιολογίαν, ό δέ
άρχιτεκτονικήν και άρχαιολογίαν.

Ό μεν διά την άρχαιολογίαν διαγωνισμός γενήσεται τη 17Ϊ
Ιουνίου ε. ε. ενώπιον επιτροπής άποτελουμένης εκ τοΰ Γενικού
Εφόρου τών αρχαιότητος και έκ τών καθηγητών τοΰ Πανεπιστη-
μίου Κ. Παπαρρηγοπούλου, Εϋθ. Καστόρχη, Γ. Μιστριώτου και
Σ π. Βάση. Αί εξετάσεις θέλουσι περιστραφή περι τα ελληνικά,
λατινικά, ίστορίαν της αρχαίας τέχνης, αρχαιότητας και άρχαίαν
Ίστορίαν. Ό δε δια την αρχιτεκτονικών θέλει γείνει τη 6 Ιουνίου
κ. έ. ενώπιον επιτροπής αποτελούμενης έκ τοΰ Γενικοΰ Εφόρου
τών αρχαιότητος, τών καθηγητών τοΰ Πανεπιστημίου Γ. Μι-
στριώτου και I Χατζηδάκη, τοΰ διευθυντοΰ τοΰ ένταΰθα Γερμανι-
κοΰ Ινστιτούτου Γ. Δαΐρφελδ και τοΰ άρχιτέκτονος Έρ. Τσίλλερ.
Θέλουσι δέ γείνει εξετάσεις εις την περιγραφικών γεωμετρίαν, οι-
κοδομικών, ίστορίαν της αρχαίας τέχνης ( ιδίοις τα περι αναπτύ-
ξεως τών διάφορος ρυθμών ), άρχιτεκτονικάς και προοπτικάς σχε-
διάσεις και ελληνικά.

2 —Ό έν τω Κεντρικώ Μουσείω έφορος αρχαιοτήτων Β. 2τάης
απεστάλη μετά τοΰ πρώην εφόρου της Βιβλιοθήκης τοΰ Έθν. Πα-
νεπιστημίου Σ. Κόμνου ε'ις Παρισίους προς έξέτασιν αρχαίος νο-
μισμάτος κατασχεθέντων έκεΐ ύπδ της ανακριτικής αρχής, και
έξακρίβο)σιν μήπως τα νομίσματα ταΰτα προέρχονται έκ τοΰ ημε-
τέρου Νομισματικού Μουσείου, ου, ώς γνωστόν, μέγα μέρος τών
νομισμάτων έκλάπη κατά το παρελθόν έτος.

3 — Κατά πρότασιν τοΰ Γενικοΰ Εφόρου, εγκριθείσα ν ύπό τοΰ
Γ Υπουργού τών Εκκλησιαστικών, προσελήφθη εις την αρχαιολογι-
κών ύπηρεσίαν ό διδάκτωρ *Α. Γ. ΛόΧΚι^κ^ ανατεθείσης αύτώ κατά
τό παρόν τής συναρμολογήσεως και συντάξεως τών καταλόγων τών
έν τω Κεντρικώ Μουσείω συνηγμένων έπιγραφών.

4 — 'Ύπό τοΰ ειρηνοδίκου Αμοργού αιτήσει τοΰ εφόρου τών έν
ταΤς νήσοις αρχαιοτήτων κα,τεσχέβη μαρμάρινη γυναικεία κε-
φαλή έν τη οικία τοΰ Ιωάννου Γ. Βλαβιανού, ώς ευρεθείσα έν
άνασκαφαΐς άνευ αδείας τής κυβερνήσεως γενομέναις. Ή κεφαλή
αυτη πρόκειται νά άποσταλή εις την έν Σύρω εισαγγελικών Αρχήν.