Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888 — ΜΑΙΟΣ

ανέκαθεν, από της απελευθερώσεως της Ελλάδος, ύπό του Κοδδ
και των λοιπών γενικών εφόρων και υπό της αρχαιολογικής εται-
ρίας γενομένας κατά διαφόρους έποχάς εργασίας, συμφώνως προς
τήν έν έ'τει 1884 έξενεχθεΐσαν γνώμην τών επίτηδες προσβληθέν-
των και από κοινού συσκεψαμένων διευθυντών τών ενταύθα αρ-
χαιολογικών σχολών, ήτοι του της Γερμανικής, του τής Γαλλικής
και του τής Αμερικανικής, του γραμματέως τής αρχαιολογικής
εταιρίας και του τότε γενικού εφόρου, συμφώνως τέλος προς την
γνώμην του κ. Δαϊρφελδ και καθ' ον ούτος υπέδειξε τρόπον έν κοινω
κατά τον παρελθόντα μήνα γενομ.ένω συμβουλίω αϋτοΰ, του γενι-
κού εφόρου καϊ του άρχιτέκτονος Καβερώ. Κατά την γνώμην δέ
του Δαϊρφελδ απεφασίσθη και ή επισκευή και μερική συμπλήρωσις
τών εκατέρωθεν τής πύλης του Ββιιΐέ αρχαίων πύργων.

Ή επιστασία τής εκτελέσεως τών εργασιών τούτων ανετέθη
υπό του υπουργείου, κατά πρότασιν του γενικού εφόρου, είς τον
αρχιτέκτονα Καβερώ.

Έν τη καταδαφίσει ταύτη ευρέθησαν έντετειχισμέναι <ύ έν
σελ. 87 άρ. 1-6 έπιγραφαί, ών ή ύπ' αριθ. 1 τακτέα έν ταΐς σπου-
δαιοτάταις τών έν τη Άκροπόλει εύρεθεισών επιγραφών, ώς διδά-
σκουσα ημάς πολλά και σπουδαία περί τής διαθέσεως τών διαφό-
ρων τμημάτων του Ερεχθείου και ίκανώς συμβάλλουσα προς λύσιν
τών τελευταϊον, μετά την άνακάλυψιν του ύπό τών Περσών καέν-
τος αρχαίου ναοΰ, άναφυέντων τοπογραφικών ζητημάτων περί τών
έν τ ν) Άκροπόλει μνημείων.

3) Έριγασίαι εν τω 'Έιπί<γραφικω Μουσβίω.

Έν ταϊς ύπό του Λόλλιγκ γινομέναις έργασίαις έν τη Επιγρα-
φική Συλλογή του Έθν. Μουσείου προς σύνταξιν του καταλόγου
τών επιγραφών συνηρμολογήθησαν, κατά την προς την Γενικήν
Έφορείαν έ'κθεσιν αυτού, αί εξής έπιγραφαί:

1. » Ή έν τω 0. I. Α. IV 2 ύπ' άρ. 373 208 επιγραφή ανή-
κει είς τον αύτόν λίθον μ.ετά τεσσάρων άλλων τεμαχίων, ά ση-
μειούνται εν τω παρεπομένω πανομοιοτύπω διά τών στοιχείων
α - δ. Άνευρέθησαν δε και τά τέσσαρα νέα τεμάχια πλησίον του