Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

220 ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888 — ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

) Άνασκαφαϊ εν Μυκήναος ( ί'δ. σ. 204 άρ. 1 κ. έ.).

Αϊ έν Μυκήναις άνασκαφαι διεκόπησαν τη 17 Δεκεμβρίου. Τά
γενόμενα κατά το ετος τοΰτο ευρήματα έκομίσθησαν εις Αθήνας
και κατετέθησαν έν τω Μουσείω της Άργ. Εταιρίας.

3) Άνασκαφα) εν ΘεσπιαΙς (Ιο. σ. 204 άρ. 4 κ. έ.).

Αί έν Θεσπιαΐς ένεργούμεναι ύττδ της Γαλλικής σχολής άνα-
σκαφαι διεκόπησαν ένεκα του χειμώνος. Τά γενόμενα μικρά επι-
γραφικά ευρήματα έκομίσθησαν εις την έν Έρημοκάστρω συλλογην,
τά δε μεγάλα έμειναν έν τω χώρω των άνασκαφών.

^5) Άνασκαφαϊ εν Μαντινεία (ίο. σ. 205 άρ. 5) καϊ Τεηεα.

Αϊ έν Μαντινεία υπό τής Γαλλικής σχολής ένεργούμεναι άνα-
σκαφα! έληξαν. Κυριώτερον αυτών εύρημα ε'ινε μαρμάρινο ν άγαλ-
μάτιον, όπερ κατά τά έπιστελλόμενα ήμιν περι τής μορφής και
ιδίοις περι του Ιματισμού αύτοΰ φαίνεται δτι είνε άγαλμα Τελεσ-
φόρου.

Ληξασών των έν Μαντινεία άνασκαφών έγένοντο ϋπό τής αυτής
σχολής σκαφικαί τίνες έργασίαι έν Τεγέα, ιδίως έν τω παρά το
Πιαλι έκκλησιδίω «"Αγιος Ιωάννης», αΤτινες ηγαγον ε'ις φώς δύο
ακέφαλα πεπλοφόρα άγάλματα μεγέθους ολίγον τι μικρότερου τοΰ
φυσικού και άλλα τινά άρχαΐα.

Τά έν ταΐς έργασίαις έν Μαντινεία και Τεγέα γενόμενα ευρή-
ματα κατετέθησαν τά μεν έν τη συλλογή Τριπόλεως τά δε έν τή
Συλλογή Τεγέας (Πιαλί), πλην του αγάλματος τοΰ Τελεσφόρου,
όπερ θέλει κομισθή ένταΰθα.

£>) Έττί^/ραφαΙ εκ τής 'Ακροπόλεως.

Έν τω νοτιοδυτικώς τοΰ Παρθενώνος χώρω ευρέθησαν κατ' εκ-
θεσιν τοΰ Λόλλιγκ αί εξής έπιγραφαί:

»1. Δύο μεγάλα και τρία μικρά τεμάχια άκριβώς προσαρμόζοντα,
το σύνολον μήκ. 0,40 πλάτ. 0,49 πάχ. 0,16^". Τ6 άριστερόν και
τό δεξιον άκρον σώζονται· κάτωθεν ήν άλλος λίθος δι' ήλων, ώς
φαίνεται, προσκεκολλημένος.