Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

162 ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888 — ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

δ]οτερον διδοτω τη[ν] ψηφον περι των παί-
δων τοις απασι φρατερσι πριν αν οι αυ-
τό το ειςαγομενο θιασωται κρυβδην α-

25 π]ο το βωμο φέροντες την ψηφον διαψηφ-
ισωνται, χαι τας ψήφος τας τοτων εναν-
τίον των απάντων φρατερων των παρόν-
των εν τηι αγοραι ο φρατριαρχος διαρ-
ιθμησατω χαι αναγορευετω οπατερ' αν

30 ψηφισωνται" εαν δε ψηφισαμενων των θ-
ιασωτών εναι αυτοις φρατερα οι άλλο-
ι φρατερες αποψηφισωνται οφειλοντ-
ων εκατόν δραχμας ιεράς τωι Διι τωι Φ-
ρατριωι οι θιασωται πλην οσοι αν των

35 θιασωτών κατήγοροι η εναντιομενοι
φαινωνται εν τηι διαδικασιαι· εαν δε
αποψηφισωνται οι θιασωται ο δε ειςα-
γων εφηι εις τος α[π]αντας τοις δε απασ-
ι δοξει εναι φρατηρ ενγραφεσθω εις τ-

40 α κοινά γραμματεία· εαν δε αποψηφισω-
ντ[α]ι οι άπαντες οφειλετω εκατόν δρα-
χμας ιεράς τωι Διι τωι Φρατριωι· εαν δε
αποψηφισαμενων των θιασωτών μη εφη-
ι εις τος απαντάς, κυρία εστω η αποψηφ-

45 ισις η των θιασωτών οι δε θιασωται με-
τά των άλλων φρατερων μη φερόντων την
ψηφον περι των παίδων των εκ το θίασο
το αυτών το δε ψήφισμα τοδε προςαναγ-
ραψατω ο ιερεύς (ε)ις την στηλην την λι-

50 θινην. Ορκος μαρτύρων επι τηι εισαγω-

γει των παίδων μαρτυρώ ον εισάγει εα..... 8 ι Ο

υτωι υον εναι τοτον γνησιον εγ γαμέτ-
ης, αληθή ταύτα νη τον Δια τον Φρατριο-
ν, ευορκο(ν)τι μεν μοι πολλά και αγαθά εν-

55 αι, ει δ'επιορκοιην τάναντια.

Προςγέγραπται τοις προηγοιψένοις ύστερον ύπ' άλλου χαρα-
κτου και ά(χελέστερον ιχή διατηρούμενης της στοιχηδόν γραφής
το έξής'

Μενεξενος ειπεν δεδοχθαι τοις φρατερσι περι
της ειςαγωγης τωμ παίδων, τα μεν αλλα κα-
τά τα πρότερα ψηφίσματα, οπως δ' αν ειδωσι οι
φρατερες τους μέλλοντας ειςαγεσθαι, απο-
60 γραφεσθαι τωι πρωτωι ετει η ωι αν το κουρεο-
4 άγει το όνομα πατροθεν και του δήμου και τη-
ς μητρός πατροθεν και του δήμου προς τον