Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

200 ΑΡΧΑΙΟΛ. ΔΕΛΤΙΟΝ. — ΕΤΟΣ 1888 — ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

εί'δει ράβδου). Ή κεφαλή του 'ίππου και δ τράχηλος είσί φυσικώ-
κώτερον πεπλασμένα, οΐ οφθαλμοί δέ και ή χαίτη δια μέλανος
χρο>ματισμού δεδηλωμένα. Ό Ίππεύς καίπερ γυμνός δλος παριστά-
μενος, φέρει ουχ ήττον δια χρωμάτων δεδηλωμένην στολήν, ήτοι
θώρακα και περισκελίδας. Τ6 πρόσωπον και τούτου δια μέλανος
χρωματισμού χαρακτηρίζεται. 21) 'Αγγεΐον πηλινον σχήματος
κριού λευκοστίκτου, άρχαϊκόν (ύψ. 0,15 μηκ. 0,20). 22) Δύο ει-
δώλια ξοανοειδή καθήμενα επί θρόνου τραπεζοειδούς, άφ'ού έκ-
φύονται ούτως ειπείν αϊ συμφυείς μορφαί αύται άπδ της ζώνης και
άνο:>. Τα πρόσωπα έχουσι ό'ψιν πτηνού, αϊ δέ χείρες ε'ισί δι' απλών
προεξοχών δεδηλωμέναι. Γεγραμμένα αμφότερα, ώς και ό θρόνος
ε'ισί δια μελαίνων και ζητοειδών γραμμών και άνθεμίο^ν υψος
έχουσι συν τω θρόνω 0,16. 23) Δύο μικροί πτερυγοφόροι πήλινοι
"Ερο)τες (υψ. 0,17) φέροντες μόνον Ιμάτιον όπισθεν καταπίπτον επί
του δεξιού ώμου — έμπροσθεν γυμνοί. Φέρουσι στεφάνην εκ φύλ-
λων (; ) άκτινοειδώς περί το μέτο^πον διατεταγμένην. Αμφότεροι
έχουσι την αύτήν διάθεσιν, μέ την διαφοράν ότι ό μεν φέρει δια
της αριστεράς χειρός λύραν έπακουμβούσαν επί της κεφαλής, ό δέ
ναΐδιόσχημον πυξίδα (;) έστεγασμένην ώς οικίσκος, έπακουμβοΰ-
σαν επί του αριστερού ώμου· αμφότεροι εικονίζονται Ιπτάμενοι,
έκρέμαντο δέ δια νήματος, ώς φαίνεται έκ τής ό'πισθεν (επί τής
ράχεως) προς τούτο ύπαρχούσης όπής. "Ιχνη χρωματισμού επί του
προσώπου. (Εύρετ. Γεν. Εφορείας 648-755).

Κράνος χαλκοΰν κορινθιακόν άνευ παραγναθίδων, έχον
όπήν όπισθεν και άλλαχοΰ έφθαρρένον. Ευρέθη έν Λαμία και εστάλη
ύπό του έκέΐ νομάρχου κ. Κονδάκη δια του καθηγητού Β. Σχινα
(Εύρετ. Γεν. Εφορείας 747).

Χαλκοΰν έλασμα έφ' ου αρχαιότατη επιγραφή :

το ελιΟον(ιου ;)

I

Έδωρήθη ύπό τοϋ Κωνστ. Άγγελίνου έκ Βοιωτίας. (Εύρετ. Γεν.
Εφορείας 758).

^6. Δύο γυναικεία άγάλμ,ατα, ίματιοφόρα, κοινής ρωμαϊκής
τέχνης, τό μεν φυσικού μεγέθους, τό δέ μ,ικρότερον, ίκανώς έφθαρ-
μένα, ιδίως τό μικρότερον. Ευρέθησαν έν Θήρα, ήγοράσθησαν δέ