Deltion archaiologikon: ekdidomenon apo tēs genikēs ephoreias tōn archaiotētōn — 4.1888

22 ΑΡΧ. ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΤΟΤΣ 1888.—ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

νικής Εφορείας, απεφασίσθη ή άπο τοΰδε έν τώ Κεντρικώ Μου-
σείω ΐόρυσις :ΆρχαίοφυΧακείου (Αηΐϊηυθπυπι), ητοι Συλλογών των
αγγείων, ειδωλίων, μικροτεχνημάτων κτλ. Προς τοϋτο προσελήφθη
ειδικός τεχνίτης, παρηγγέλθησαν και κατεσκευάσθησαν ήδη άρχαιο-
θήκαι, και μετετέθη δια Β. Διατάγματος έξ Αργολίδος και Κο-
ρινθίας εις 'Αθήνας δ έφορος αρχαιοτήτων Β. Στάης προσκολ-
ληθείς κατά πρότασιν του Γενικού Εφόρου έν τω Κεντρικώ Μου-
σείο) ώς επιμελητής τών ρηθεισών Συλλογών και συνεργάτης του
Γενικού Εφόρου έν τ5| ιδρύσει και διατάξει αυτών. Εις τον αύτον
"Εφορον ανετέθη και ή έν τώ Εύρετηρίω της Γενικής Εφορείας
καταγραφή τών εις τάς Συλλογάς ταύτας εισερχομένου αρχαίων.

*») Κατάλογος Κβντρ. Μουσείου.

Προς εύκολίαν τών πολλών επισκεπτών του Κεντρικού Μου-
σείου, οΐτινες δεν δύνανται η δεν εχουσι τον άπαιτούμενον χρόνον
νά ποιώνται χρήσιν του ύπο τοϋ Γενικού Εφόρου δημοσιευθέντος
το παρελθόν ετος Καταλόγου του Μουσείου, συνετάχθη και έδημο-
σιεύθη ηδη σύντομος εκ 49 σελίδων Κατάλογος, ελληνιστί και
γαλλιστί, ύπό τον τίτλον Εβδ πΐ3ΓΒΓβ8 (Ια πιιΐδββ οβπίΓβΙ οΙ'βρΓθδ
1β θίΐΙα1ο§ιΐθ οίΓιοίθΙ. Γ"6 ραΓίϊβ. Περιέχει τους αριθμούς 1 — 195
και τιμάται λεπτών 50. Συνετάχθη δε ηδη και προσεχώς δημο-
σιεύεται και τοιούτος Κατάλογος τοΰ Μουσείου της Ακροπόλεως.

Ε

Αεάφοροε εεδήσεες.

1) Εϊσηγησει τοΰ Γενικού Εφόρου εξεδόθη ύπο του 'Υπουρ-
γοΰ τών Εκκλησιαστικών η άπο, 12 Ιανουαρίου ύπ' αριθ. Προ^τ.
486 έγκύκλεος περι τών καθηκόντων και της υπηρεσίας τών
εφόρων αρχαιοτήτων. Έν ταύτη αναγράφονται κυρίως αί έξης
προς τους Εφόρους όδηγίαι: *

α') "Οταν αποστέλλετε η κατατίθετε αρχαία εις το Κεντρικον
Μουσεΐον, δέον νά υποβάλλετε συγχρόνως ακριβή κατάλογον τών
άρχαίο^ν τούτων και νά λαμβάνετε έκ του γραφείου της Εφορείας