Deutsches Archäologisches Institut / Abteilung Athen [Hrsg.]
Mitteilungen des Deutschen Archäologischen Instituts, Athenische Abteilung — 14.1889

Heft 4
Novosadskij, Nikolaj I.: Supplementum ad C.I.A.I., 1
Diamantaras, Achilleus S.: Archaia epitymdios epigraphē en Myrois Lykias

MISCELLEN

tis indicio nitentes minime potuimus. Neque ulla contradictio
intercedit inter testimoninm nostri fragmenti et xerba Apsi-
nis rhetoris, qui de Aristogitone, quem Demosthenis tempo-
Plbus xixisse constat, dicit : έν σπάνΕί χρ^ρ.άτων Εγρα^Εν ό Άρί-
στογίίτων ρχσβοΰ ρ.υΕΐν Nam eam pecuniam, de qua Aristo-
giton legem promulgaxit, in publicum reddendam fuisse, non
sacerdotibus.xel indepatet, quodAristogiton hoc rogaxit, cum
cixitas Atheniensium argenti penuria premeretur.
Infra a linea undexicesima G. 1. A. IV 1, 1 c agi xidetur
de mercede, quam mystae Cerycibus quoque solxebant, quibus
et ipsis ius initiandi concessum erat.
Ex fragmento nostro cum latere c tituli C. I. A. IV 1, 1
composito apparet tribus xersibus plus quam nunc habemus
in initio inscriptionis olim extitisse, quos supplere sane lusus
esset ingenii, unde baud scio an nullum fructum notitia an-
tiquitatis ferre possit; neque minus in ceteris, cum ectypum
perlustranti plures coniecturre in mentem mihi venirent, a re
parum utili abstinere potius statui.
Varsoxiae.
N. NOVOS8ADSKY.

Αρχαία έπίτ'Αα^ίος Επιγραφή έν Μύροίς Αοχίας.
Κατά τον παρελθόντα 'Ιούλιον έν Μύροίς τάς Λυχίας (άατρί^ων
έπΕσχόφθιην χαί τον επί Θεοδοσίου του Β' άνεγερθεντα ρ-εγαλοπρεπά
ρ.έν άλλ'*/ί§^ χαταχεχωσρ.ένον ναόν τάς Σίών, έν ω χείταί ό ναός χαί
τάφος του αγίου Νίχολάου. Μετά περίεργίας θεωρών το ψ-ηφ^ωτον
§άπε^ον του ναού τούτου, εί^ον παρά την (όάσ'.ν στοάς τίνος ένεπί-
γραφον πλάχα, ητίς άναρ.φί^όλως ρ.ετηνέχθη έχ τίνος τάφου προς έπί-

^ RheU. gr. Waiz. IX, 492. cf. ibid, p. 497.